Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon May 22, 2006 12:13 pm

Niet zover ik weet. En de poll zal wel over datum zijn xD
PostPosted: Mon May 22, 2006 12:21 pm

Leest eerste post..
Post posted: Tue Aug 02, 2005 11:23 am.. oei?

Volgensmij is een jaar lang discussieren over een meeting een beetje lang, vinden jullie niet? sweatdrop
Mijn idee: Dat we gewoon een discussie houden over de locatie tot laten we zeggen 2 weken, en dan beginnen we een poll van een week. Daarna beginnen we met de inschrijving en datum prikken biggrin

SirVendetta

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 22, 2006 1:00 pm

SirVendetta
Leest eerste post..
Post posted: Tue Aug 02, 2005 11:23 am.. oei?

Volgensmij is een jaar lang discussieren over een meeting een beetje lang, vinden jullie niet? sweatdrop
Mijn idee: Dat we gewoon een discussie houden over de locatie tot laten we zeggen 2 weken, en dan beginnen we een poll van een week. Daarna beginnen we met de inschrijving en datum prikken biggrin

leuk idee, maar de meesten zitten nu in hun eindexamen periode etc XD

We zijn het er al semi over eens dat het utrecht ofzo in de buurt wordt, maar nu nog over wat je daar k**t doen.

We zijn pas recentelijk weer bezig met discussieren ^_^

Ik zal de poll wel ff resetten
PostPosted: Mon May 22, 2006 1:39 pm

Utrecht is lekker centraal. Ik vind de dieretuin wel een lekker idee, en daarna mischien ergens een kopje koffie/thee of iets dergelijks drinken en even gezellig bijkletsen smile

SirVendetta

number_17

PostPosted: Mon May 22, 2006 1:40 pm

de pol is een leuk idee maar..
veel mensen die waarschijnlijk niet mee gaan zullen toch stemmen.
niet erg denk ik maar..
degene die toch stemmen stemmen dan vaak op hetgene wat hun leuk lijkt, zonder er verder over na te denken wink
vaak dingens als pretpark enzo.
PostPosted: Mon May 22, 2006 1:41 pm

SirVendetta
Utrecht is lekker centraal. Ik vind de dieretuin wel een lekker idee, en daarna mischien ergens een kopje koffie/thee of iets dergelijks drinken en even gezellig bijkletsen smile

klopt, ik ben dol op dierentuinen! Je kan zitten, je kan kijken, je kan gek doen en lol hebben, je kan wat eten, je kan splitsen indien nodig (ouders kunnen ook mee als ze graag bij de meeting willen zijn ivm minderjarigen etc)....

Maar goed, er zitten kosten aan verbonden.

kittyocean
Captain

SirVendetta

PostPosted: Mon May 22, 2006 1:42 pm

Wat zijn de kosten voor entree? Als het onder de 20 euro zit vind ik het goed, anders kunnen we netzogoed naar walibi world gaan.
PostPosted: Mon May 22, 2006 1:44 pm

number_17
de pol is een leuk idee maar..
veel mensen die waarschijnlijk niet mee gaan zullen toch stemmen.
niet erg denk ik maar..
degene die toch stemmen stemmen dan vaak op hetgene wat hun leuk lijkt, zonder er verder over na te denken wink
vaak dingens als pretpark enzo.

Daarom hebben we de optie nee; voor hen die niet meewillen.

En een pretpark vinden de meesten idd leuk, maar goed, zit ook veel geld aan verbonden.

Zij die echt mee willen mengen zich ook wel in de discussie en zullen op zoek gaan naar een haalbare oplossing.

Geen zorgen, ook de ADPE zal eens een meet houden.

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 22, 2006 1:45 pm

SirVendetta
Wat zijn de kosten voor entree? Als het onder de 20 euro zit vind ik het goed, anders kunnen we netzogoed naar walibi world gaan.

Ligt ten eerste aan de dierentuin, en Walibi World is volgens mij duurder XD Plus het is bijna 1 en al achtbanenpark XD 1 achtbaan is leuk, 2 ook nog wel, maar dan vind ik het wel genoeg geweest.
PostPosted: Mon May 22, 2006 1:51 pm

[ Message temporarily off-line ]

SirVendetta

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 22, 2006 1:53 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon May 22, 2006 2:40 pm

Gehandicapten krijgen korting.. mischien doen alsof we allemaal gehandicapt zijn?

SirVendetta

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 23, 2006 2:13 am

SirVendetta
Gehandicapten krijgen korting.. mischien doen alsof we allemaal gehandicapt zijn?

Ik HOOP dat dat een geintje was eek (zeker omdat ik stage loop op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen - mentaal gehandicapte kinderen)
PostPosted: Tue May 23, 2006 3:20 am

Het was gewoon een flauw grapje.Ik hoop niet dat dit beledigend overkwam, want ik heb zelf een paar (hele goeie) vrienden die verstandelijk gehandicapt zijn.

SirVendetta

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue May 23, 2006 3:25 am

Je zal toch het volle pont moeten betalen, als je anders ook gaat moet je toch ook betalen, ^_^' Of je moet echt nooit ergens heen gaan..

hm? zijn we iets aan het plannen?
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games