|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:35 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill eek Det hoppas jag att jag inte är. Doo er min Kyyyckling! blaugh heart *funderar* Ja, mycket riktigt. xd heart Mein liebe Kyckling! whee Mwiie *pipa och hoppa omkring* whee *sitter kvar och gungar* Kyckling, Kyckling, Kyckling... *peta på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:37 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon razz just ja jag har tyska prov på fredag gonk Bwah, jag som inte haft en enda tyskalektion. :S stackare vi har tyska 5gg i veckan ninja Jag har inget språk nu. ninja Men jag kan tillräckligt med tyska. razz xp inte jag ninja Sprechen sie deutch? xd xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:38 am
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *klättra upp på en hylla**kasta sten på folk* *får en i huvudet* Aj.. gonk *kastar tillbaka* sorry gonk *får en i pannan* stressed *kastar en till* xd och det var bra för? gonk Vet inte, kände bara för det. Varför började du kasta? vet inte xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*fortsätter springa omkring och pipa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:39 am
Ich höre deutch innen hier.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:40 am
Ich habe ein Kartoffel in meine Hosen! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:40 am
D0ppelganger Ich habe ein Kartoffel in meine Hosen! gonk xp *hoppa på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:41 am
prrnill *fortsätter springa omkring och pipa* *piper efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:43 am
jiminijon D0ppelganger Ich habe ein Kartoffel in meine Hosen! gonk xp *hoppa på* Arrg! Bist du verrückt?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:44 am
Linka Spirit Ich höre deutch innen hier.. ninja Sheisse.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:44 am
Brunnen.. Dann gehe ich.. ninja *springer ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:45 am
D0ppelganger prrnill *fortsätter springa omkring och pipa* *piper efter* *snoosa på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:46 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Ich habe ein Kartoffel in meine Hosen! gonk xp *hoppa på* Arrg! Bist du verrückt?! gonk kan du engelska då? shut up!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:48 am
prrnill D0ppelganger prrnill *fortsätter springa omkring och pipa* *piper efter* *snoosa på* Mwiep... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|