|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:43 am
lingonsylt *peta på o kramar* blaugh Mjiip! whee *kramar tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:45 am
prrnill lingonsylt *peta på o kramar* blaugh Mjiip! whee *kramar tillbaka*kramar är det bästa som finns 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:46 am
*kommer in*har jag missat nått?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:47 am
jiminijon *kommer in*har jag missat nått? Njae, inte vad jag vet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:47 am
prrnill D0ppelganger prrnill *kastar in en chokladbit i munnen på* *choke* eek eek *slå hårt i ryggen* *HOST* oh shiet.. eek ((var tvungen att jobba lite...))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:48 am
lingonsylt prrnill lingonsylt *peta på o kramar* blaugh Mjiip! whee *kramar tillbaka*kramar är det bästa som finns 3nodding heart *nickar instämmande* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:49 am
prrnill jiminijon *kommer in*har jag missat nått? Njae, inte vad jag vet. ok.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:49 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *kastar in en chokladbit i munnen på* *choke* eek eek *slå hårt i ryggen* *HOST* oh shiet.. eek ((var tvungen att jobba lite...)) eek överlevde du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:50 am
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *kastar in en chokladbit i munnen på* *choke* eek eek *slå hårt i ryggen* *HOST* oh shiet.. eek ((var tvungen att jobba lite...)) eek överlevde du? Ser ut som det... JAG VAR SÅ RÄDD!!!! *kastar sig på och snyftar på axeln* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:53 am
*sjunger med till Disneydags*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:53 am
prrnill lingonsylt prrnill lingonsylt *peta på o kramar* blaugh Mjiip! whee *kramar tillbaka*kramar är det bästa som finns 3nodding heart *nickar instämmande* 3nodding hih blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:54 am
D0ppelganger *sjunger med till Disneydags* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:57 am
jiminijon D0ppelganger *sjunger med till Disneydags* gonk Saturday Night! *skriker och pekar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:58 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger *sjunger med till Disneydags* gonk Saturday Night! *skriker och pekar på* blaugh näe han som är i 5:an är bättre men jag kommer inte i håg vad han heter gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 6:01 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *kastar in en chokladbit i munnen på* *choke* eek eek *slå hårt i ryggen* *HOST* oh shiet.. eek ((var tvungen att jobba lite...)) eek överlevde du? Ser ut som det... JAG VAR SÅ RÄDD!!!! *kastar sig på och snyftar på axeln* gonk Naaw.. *klappar på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|