|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:28 pm
Filthy kureyuki Filthy kureyuki Filthy kureyuki O.O!! det är ngt som hoppar mellan hyllorna!! *springer efter* *hamnar på kanten på en hylla och glider ner och får hyllan över mig* Ouch.. gonk *lyfter upp hyllan* oh...det var en människa ^^" ...vilken fin tröja du har wink whee sweatdrop Ah. åh.. jo.. gonk *sliter lite i tröjan* ...var det ägg på hyllan som rasade? Dunno. *putsa av mig* well well, gotta go. Cya! ^^ ok, bye! ... jag som skulle köpa ägg gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:29 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth *vandra in med händerna i fickorna* Det finns folk här! :0 Kanske, kanske inte.. ninja Huh? <. < Mwihihihi.. *springa bland hyllor och lägger ner lite god saker i en påse* ninja Wtf... confused *kastar allt i din famn* .. o.o .. *peka på dig* TJUV! RING POLISEN NÅGON!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:31 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth *vandra in med händerna i fickorna* Det finns folk här! :0 Kanske, kanske inte.. ninja Huh? <. < Mwihihihi.. *springa bland hyllor och lägger ner lite god saker i en påse* ninja Wtf... confused *kastar allt i din famn* .. o.o .. *peka på dig* TJUV! RING POLISEN NÅGON! Men...! Näe! *ger tillbaka det till Linka* Det är ju ditt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:33 pm
Jetzudan Rebirth Men...! Näe! *ger tillbaka det till Linka* Det är ju ditt. Så du förnekar?! Du kommer få livstid för det här!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:39 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Men...! Näe! *ger tillbaka det till Linka* Det är ju ditt. Så du förnekar?! Du kommer få livstid för det här! Neeein! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:43 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Men...! Näe! *ger tillbaka det till Linka* Det är ju ditt. Så du förnekar?! Du kommer få livstid för det här! Neeein! gonk Jooo! *tar fram handbojjor* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:45 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Men...! Näe! *ger tillbaka det till Linka* Det är ju ditt. Så du förnekar?! Du kommer få livstid för det här! Neeein! gonk Jooo! *tar fram handbojjor* domokun Aaah! gonk *gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:55 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Men...! Näe! *ger tillbaka det till Linka* Det är ju ditt. Så du förnekar?! Du kommer få livstid för det här! Neeein! gonk Jooo! *tar fram handbojjor* domokun Aaah! gonk *gömmer sig* o.o.. *letar efter dig* Jetzudan.. Vart är du..? 3nodding Kom fram kom fram vart du än är. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:57 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Men...! Näe! *ger tillbaka det till Linka* Det är ju ditt. Så du förnekar?! Du kommer få livstid för det här! Neeein! gonk Jooo! *tar fram handbojjor* domokun Aaah! gonk *gömmer sig* o.o.. *letar efter dig* Jetzudan.. Vart är du..? 3nodding Kom fram kom fram vart du än är. 3nodding Snyggt försök. >;3
Jag måste gå nu så du kan inte ta mig. >:3 Hejdå. *skuttar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:59 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Men...! Näe! *ger tillbaka det till Linka* Det är ju ditt. Så du förnekar?! Du kommer få livstid för det här! Neeein! gonk Jooo! *tar fram handbojjor* domokun Aaah! gonk *gömmer sig* o.o.. *letar efter dig* Jetzudan.. Vart är du..? 3nodding Kom fram kom fram vart du än är. 3nodding Snyggt försök. >;3
Jag måste gå nu så du kan inte ta mig. >:3 Hejdå. *skuttar iväg* Aahh vad elakt! *springer efter ut* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:04 am
*Gnuggar sig i ögonen* Jag vaknar alltid olämpliga tider. sweatdrop *Springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|