|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:43 pm
*sätter sig på golvet och väntar på att någon ska komma in*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:09 pm
*tittar in för att köpa bröd* ...är det öppet fortfarande?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:12 pm
*klättrar upp och hoppar mellan hyllor*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:14 pm
O.O!! det är ngt som hoppar mellan hyllorna!! *springer efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:15 pm
kureyuki O.O!! det är ngt som hoppar mellan hyllorna!! *springer efter* *hamnar på kanten på en hylla och glider ner och får hyllan över mig* Ouch.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:16 pm
*vandra in med händerna i fickorna* Det finns folk här! :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:18 pm
Jetzudan Rebirth *vandra in med händerna i fickorna* Det finns folk här! :0 Kanske, kanske inte.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:19 pm
Filthy kureyuki O.O!! det är ngt som hoppar mellan hyllorna!! *springer efter* *hamnar på kanten på en hylla och glider ner och får hyllan över mig* Ouch.. gonk *lyfter upp hyllan* oh...det var en människa ^^" ...vilken fin tröja du har wink whee sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:20 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth *vandra in med händerna i fickorna* Det finns folk här! :0 Kanske, kanske inte.. ninja Huh? <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:20 pm
kureyuki Filthy kureyuki O.O!! det är ngt som hoppar mellan hyllorna!! *springer efter* *hamnar på kanten på en hylla och glider ner och får hyllan över mig* Ouch.. gonk *lyfter upp hyllan* oh...det var en människa ^^" ...vilken fin tröja du har wink whee sweatdrop Ah. åh.. jo.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:21 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth *vandra in med händerna i fickorna* Det finns folk här! :0 Kanske, kanske inte.. ninja Huh? <. < Mwihihihi.. *springa bland hyllor och lägger ner lite god saker i en påse* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:24 pm
Filthy kureyuki Filthy kureyuki O.O!! det är ngt som hoppar mellan hyllorna!! *springer efter* *hamnar på kanten på en hylla och glider ner och får hyllan över mig* Ouch.. gonk *lyfter upp hyllan* oh...det var en människa ^^" ...vilken fin tröja du har wink whee sweatdrop Ah. åh.. jo.. gonk *sliter lite i tröjan* ...var det ägg på hyllan som rasade?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:26 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth *vandra in med händerna i fickorna* Det finns folk här! :0 Kanske, kanske inte.. ninja Huh? <. < Mwihihihi.. *springa bland hyllor och lägger ner lite god saker i en påse* ninja Wtf... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:26 pm
kureyuki Filthy kureyuki Filthy kureyuki O.O!! det är ngt som hoppar mellan hyllorna!! *springer efter* *hamnar på kanten på en hylla och glider ner och får hyllan över mig* Ouch.. gonk *lyfter upp hyllan* oh...det var en människa ^^" ...vilken fin tröja du har wink whee sweatdrop Ah. åh.. jo.. gonk *sliter lite i tröjan* ...var det ägg på hyllan som rasade? Dunno. *putsa av mig* well well, gotta go.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|