|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:02 pm
*krypa in innanför jackan* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:02 pm
prrnill jiminijon dom är från antika grekland ju!*host* gonk Jo, jag menar det. wink där har du mitt svar till din läxa eller vad det är wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:03 pm
jiminijon prrnill jiminijon dom är från antika grekland ju!*host* gonk Jo, jag menar det. wink där har du mitt svar till din läxa eller vad det är wink Tror inte min lärare blir så glad om jag tar med dina tofflor faktiskt. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:04 pm
prrnill *krypa in innanför jackan* whee eek OMG! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:05 pm
D0ppelganger prrnill *krypa in innanför jackan* whee eek OMG! gonk Mage! *bita* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*titta ner på* Oops... :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill jiminijon dom är från antika grekland ju!*host* gonk Jo, jag menar det. wink där har du mitt svar till din läxa eller vad det är wink Tror inte min lärare blir så glad om jag tar med dina tofflor faktiskt. blaugh hehe men det är ju ett klart MVG ju! gonk wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:06 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon dom är från antika grekland ju!*host* gonk Jo, jag menar det. wink där har du mitt svar till din läxa eller vad det är wink Tror inte min lärare blir så glad om jag tar med dina tofflor faktiskt. blaugh hehe men det är ju ett klart MVG ju! gonk wink xp Skulle inte tro det, hörru wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:07 pm
prrnill D0ppelganger prrnill *krypa in innanför jackan* whee eek OMG! gonk Mage! *bita* xd Oou! gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:08 pm
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *krypa in innanför jackan* whee eek OMG! gonk Mage! *bita* xd Oou! gonk heart whee heart *kryper ut igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger *titta ner på* Oops... :S *sväva runt bland molnen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*försvinner hastigt härifrån*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:10 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon dom är från antika grekland ju!*host* gonk Jo, jag menar det. wink där har du mitt svar till din läxa eller vad det är wink Tror inte min lärare blir så glad om jag tar med dina tofflor faktiskt. blaugh hehe men det är ju ett klart MVG ju! gonk wink xp Skulle inte tro det, hörru wink xp *sitta i knät*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|