Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 127 128 129 130 131 132 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Oct 20, 2005 1:35 pm

Men moeder is bijna jarig en moet morgen een kadootje kopen, maar heb geeeen ...idee >_<

*zucht*

denk je dat een bungel ornamentje voor haar mobieltje en een doos bonbons ofzo gepast is?
PostPosted: Fri Oct 21, 2005 1:22 am

Darlaa
Men moeder is bijna jarig en moet morgen een kadootje kopen, maar heb geeeen ...idee >_<

*zucht*

denk je dat een bungel ornamentje voor haar mobieltje en een doos bonbons ofzo gepast is?
waarom niet?
het gaat om het gebaar he ^^

on my mind:
gister moeten huilen bij een flash filmpje gonk

number_17

Deefkej

PostPosted: Fri Oct 21, 2005 1:39 am

on my mind:

>Waarom verkopen ze geen US-versie van SWG:tTE hier -.-'' waarom moet ik die bestellen uit Duitsland?<
PostPosted: Fri Oct 21, 2005 2:17 am

Deefkej
on my mind:

>Waarom verkopen ze geen US-versie van SWG:tTE hier -.-'' waarom moet ik die bestellen uit Duitsland?<
van wat? confused

number_17

XDmaster3

PostPosted: Fri Oct 21, 2005 2:26 am

on my mind :
iik heb geen creditcard dus kan ik geen gold aan gaia doneren en dah wil ik zo graag crying
PostPosted: Fri Oct 21, 2005 7:09 am

Heeeej mensen
ON my mind: Ben net terug van terug van werkweek (van maandag tot vrijdag was dat) En het was echt ontiegelijk leuk!

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Oct 21, 2005 7:27 am

XDmaster3
on my mind :
iik heb geen creditcard dus kan ik geen gold aan gaia doneren en dah wil ik zo graag crying

Het schijnt ook anders te kunnen. met paypal, ik weet alleen niet zeker of je dan een account nodig heb, dan moet je je bankrekening nummer invoeren, maar dat vind ik eng.
PostPosted: Fri Oct 21, 2005 8:32 am

On my mind fiets is kapot,en moet hem morgen brengen naar de fietsenmaker XD

Elfinzu

Deefkej

PostPosted: Fri Oct 21, 2005 8:59 am

number_17
Deefkej
on my mind:

van wat? confused

Offtopic:

Star Wars Galaxies: The Total Expierence (alle 2 de uitbreidingen erbij) en je krijgt er een gratis ingame voertuig bij smile het spel is al uit 2003, maar erg vet! biggrin

En ik wil de US versie, omdat daar allemaal mensen opzitten die ik ken, en we daar ook een stad gaan bouwen, en dan krijg ik gratis mounts enzo.. is een star wars MMORPG smile (net zoals WoW, maar dan ouder en beter) want de economie wordt aangedreven door mensen zelf, niet door NPC's.. als je met je guild een stad bouwt, moet je ook alles regelen, zoals winkels, bewaking.. etc.. echt zon vet spel..
zoek maar un keer op www.gamespot.com naar Star Wars Galaxies (en dan an Empire Devided) en download / kijk dan dat filmpje genaamd: Video Tour maar eens biggrin snap je gelijk waarom ik het zo leuk vind 4laugh ..

Zo, dat was de uitleg van SWG:tTE.

Terug ontopic.
PostPosted: Sat Oct 22, 2005 12:13 am

On my mind;

- Het weer is bagger, regen regen regen.
- Vakantie!
- Vriendin die k 3 jaar niet heb gezien komt vandaag langs, gaan we shoppen!
- Vanavond naar vriendjelief tot maandag smile
- Vanaaf Resident Evil kijken
- Apocalyptica geeft een concert in november biggrin

The Forbidden Angel

ButtonFly

PostPosted: Sat Oct 22, 2005 4:04 am

On my mind: Moeder vandaag jarig!
PostPosted: Sat Oct 22, 2005 4:32 am

ButtonFly
On my mind: Moeder vandaag jarig!

Mijnes ook XD

on my mind: random friendslist requests, ik heb er nu twee hangen, helemaal zonder berichtje of niets. Van die jongen met die headband uit barton en blue flame set begrijp ik het wel (nou ook niet echt) maar waarom doet een meisje met banis, horns of demon, pitchvork en kiki kitty dat nou? Ik heb haar journal bekeken, en ze lijkt me best wel leuk en aardig, maar ik heb haar nog nooit van me leven gezien! confused wat moet ik daar nou mee?

edit: over oppervlakkig gesproken, dat meisje met die dure spullen ben ik verward en twijfel ik over en die jongen flikker ik regelrecht van mijn approval list af, maar goed, kun je dat serieus nemen?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sat Oct 22, 2005 5:12 am

on my mind: Mijn zus kwam vanochtend langs (en maakte mij wakker) met een verrassing, voor mij en mijn zusje heeft ze een nintendoDS (blue edition!) geregelt o.0 ! omg! dat nieuwe ding met een touchscreen, weet je hoe cool!! Misschien dat ik vandaag nog ff het dorp in ga om nog een spel te kopen XD haha die dingen zijn natuurlijk ontiegelijk duur... heeft iemand een tip??

spel heet btw nintendoDogs
PostPosted: Sat Oct 22, 2005 5:17 am

kiek
on my mind: Mijn zus kwam vanochtend langs (en maakte mij wakker) met een verrassing, voor mij en mijn zusje heeft ze een nintendoDS (blue edition!) geregelt o.0 ! omg! dat nieuwe ding met een touchscreen, weet je hoe cool!! Misschien dat ik vandaag nog ff het dorp in ga om nog een spel te kopen XD haha die dingen zijn natuurlijk ontiegelijk duur... heeft iemand een tip??

spel heet btw nintendoDogs

OMG o.0 komt de vriendin van mun vader net binnen lopen,.... asjeblieft... hier is die telefoon die ik je al zoooo lang heb belooft.

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Elfinzu

PostPosted: Sat Oct 22, 2005 5:21 am

een ds is niet zo duur hoor 130,-!
Maar proficiat!
Een ds die is echt vet!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 127 128 129 130 131 132 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games