|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 8:54 am
Yulle Ummmm.... WAAAATAAH!!!!!! gonk Vad e "pompom" whee bara något flumord jag säger ibland blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 8:56 am
lingonsylt Yulle Ummmm.... WAAAATAAH!!!!!! gonk Vad e "pompom" whee bara något flumord jag säger ibland blaugh Ok sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 8:58 am
Yulle lingonsylt Yulle Ummmm.... WAAAATAAH!!!!!! gonk Vad e "pompom" whee bara något flumord jag säger ibland blaugh Ok sweatdrop *snurrar runt och flyger omkring bland varuhyllorna igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:06 am
lingonsylt Yulle lingonsylt Yulle Ummmm.... WAAAATAAH!!!!!! gonk Vad e "pompom" whee bara något flumord jag säger ibland blaugh Ok sweatdrop *snurrar runt och flyger omkring bland varuhyllorna igen* Have..To...Stop...This..Madness...!!! *kastar en ko* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:08 am
Yulle lingonsylt Yulle lingonsylt Yulle Ummmm.... WAAAATAAH!!!!!! gonk Vad e "pompom" whee bara något flumord jag säger ibland blaugh Ok sweatdrop *snurrar runt och flyger omkring bland varuhyllorna igen* Have..To...Stop...This..Madness...!!! *kastar en ko* xp muuuuuuuuuuuuuuuuuuuu blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:11 am
lingonsylt Yulle lingonsylt Yulle lingonsylt Yulle Ummmm.... WAAAATAAH!!!!!! gonk Vad e "pompom" whee bara något flumord jag säger ibland blaugh Ok sweatdrop *snurrar runt och flyger omkring bland varuhyllorna igen* Have..To...Stop...This..Madness...!!! *kastar en ko* xp muuuuuuuuuuuuuuuuuuuu blaugh eek *viskar*:Stop this madness.... *springer ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:12 am
*Hoppar ner genom takluckan* ninja *Smyger till mjölk "skåpet",öppnar det,tar en liter mjölk,stänger skåpet,smyger tillbaka till takluckan och hoppar ut* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:12 am
Yulle lingonsylt Yulle lingonsylt Yulle lingonsylt Yulle Ummmm.... WAAAATAAH!!!!!! gonk Vad e "pompom" whee bara något flumord jag säger ibland blaugh Ok sweatdrop *snurrar runt och flyger omkring bland varuhyllorna igen* Have..To...Stop...This..Madness...!!! *kastar en ko* xp muuuuuuuuuuuuuuuuuuuu blaugh eek *viskar*:Stop this madness.... *springer ut*kossor är bra! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:22 am
Blueh. Too much Pokemon! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:23 am
snart ska det grillas minsann 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:23 am
Tja! *kommer in med en glänsade ny jacka* [Jaja nästan iallafall, köpte den för 8k på marketplace. sweatdrop ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:24 am
Tja! *kommer in med min jättenya jacka* [köpte en begangnad för 8k på marketplace. sweatdrop ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|