|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 10:44 am
Gandiloulou. Han är dum i huvudet nicklas horvath han kastade en sten i ansiktet på linda. Den träffade inte ansiktet för hon tog upp handen men om hon inte hade gjort det så hade han träffat henne i ansiktet. Jag tänker säga till rektorn på måndag. Om detta upprepas går jag till polisen och anmäler honom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 10:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 10:57 am
TessiTuss Gandiloulou. Han är dum i huvudet nicklas horvath han kastade en sten i ansiktet på linda. Den träffade inte ansiktet för hon tog upp handen men om hon inte hade gjort det så hade han träffat henne i ansiktet. Jag tänker säga till rektorn på måndag. Om detta upprepas går jag till polisen och anmäler honom. Han har verkligen problem
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 10:57 am
TessiTuss Han är dum i huvudet nicklas horvath han kastade en sten i ansiktet på linda. Den träffade inte ansiktet för hon tog upp handen men om hon inte hade gjort det så hade han träffat henne i ansiktet. ... s**t. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 10:58 am
Sephyre TessiTuss Han är dum i huvudet nicklas horvath han kastade en sten i ansiktet på linda. Den träffade inte ansiktet för hon tog upp handen men om hon inte hade gjort det så hade han träffat henne i ansiktet. ... s**t. o.o Det är namnet på han som jag berättade om igår.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 10:59 am
TessiTuss Sephyre TessiTuss Han är dum i huvudet nicklas horvath han kastade en sten i ansiktet på linda. Den träffade inte ansiktet för hon tog upp handen men om hon inte hade gjort det så hade han träffat henne i ansiktet. ... s**t. o.o Det är namnet på han som jag berättade om igår. sweatdrop Heter han s**t?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 11:00 am
Sephyre TessiTuss Sephyre TessiTuss Han är dum i huvudet nicklas horvath han kastade en sten i ansiktet på linda. Den träffade inte ansiktet för hon tog upp handen men om hon inte hade gjort det så hade han träffat henne i ansiktet. ... s**t. o.o Det är namnet på han som jag berättade om igår. sweatdrop Heter han s**t? Nej det jag skrev i det som jag skrev till gandiloulou.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 11:00 am
Jag är dagens pucko. *Bugar inför alla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 11:01 am
Chibi Strawberry Jag är dagens pucko. *Bugar inför alla* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 11:02 am
Filthy Chibi Strawberry Jag är dagens pucko. *Bugar inför alla* eek stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Sephyre TessiTuss Sephyre TessiTuss Han är dum i huvudet nicklas horvath han kastade en sten i ansiktet på linda. Den träffade inte ansiktet för hon tog upp handen men om hon inte hade gjort det så hade han träffat henne i ansiktet. ... s**t. o.o Det är namnet på han som jag berättade om igår. sweatdrop Heter han s**t? Nej det jag skrev i det som jag skrev till gandiloulou. Aha, missförstod. *applåderar åt Chibi Strawberry* o_O?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Jag är dagens pucko. *Bugar inför alla* eek stare Naaw.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|