|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:02 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon *tar en egen korv och grilar* xp *sjunger kumbayah* xd *hakar på* xd *kompar på äggskivaren* xd xp föresten vad är det kar av lakanen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:09 am
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger *rullar runt i sina nya sidenlakan* heart whee xp *svimmar av lukten från färgen* X__x eek Näjje! *gör HLR* Live dammit! gonk *börjar hosta* She's alive! *krama* Thank-... nevermind. ninja *krama tillbaka* Farlig färg det där confused Märker det. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:10 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon *tar en egen korv och grilar* xp *sjunger kumbayah* xd *hakar på* xd *kompar på äggskivaren* xd xp föresten vad är det kar av lakanen? ...Mina lakan!!! eek crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:11 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon *tar en egen korv och grilar* xp *sjunger kumbayah* xd *hakar på* xd *kompar på äggskivaren* xd xp föresten vad är det kar av lakanen? ...Mina lakan!!! eek crying haha oj jävlar nu är du arg va? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:14 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:18 am
Vad görs hemma hos dig då? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:21 am
jiminijon haha oj jävlar nu är du arg va? eek *stortjuter* crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:21 am
Filthy Vad görs hemma hos dig då? 3nodding inte så mycket faktiskt, bara tar det lugnt och lyssnar på musik... där då? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:22 am
D0ppelganger jiminijon haha oj jävlar nu är du arg va? eek *stortjuter* crying crying *får medlidande*vart fan får jag det här ifrån!? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:22 am
lingonsylt Filthy Vad görs hemma hos dig då? 3nodding inte så mycket faktiskt, bara tar det lugnt och lyssnar på musik... där då? biggrin Naah.. Inte mycket. Jag vill ha tillbaka mina saker. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:24 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon haha oj jävlar nu är du arg va? eek *stortjuter* crying crying *får medlidande*vart fan får jag det här ifrån!? gonk ...Haha! *Anfaller med en kittlingsattack*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:25 am
Vad du tjatar om att få tillbaka dina saker då Filthy. Har hört dig minst 3-4 gånger klaga om det. x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:27 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon haha oj jävlar nu är du arg va? eek *stortjuter* crying crying *får medlidande*vart fan får jag det här ifrån!? gonk ...Haha! *Anfaller med en kittlingsattack* aaah! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|