|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:34 am
var det inte någon där nyss? o.O Oh well.. *går och sätter sig i ett hörn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:34 am
Sephyre Filthy Sephyre *stompar Filthy på ryggen* 4laugh ... scream *blöder ur munnen* Burgerpowers no jutsu! *ställer mig upp och sparkar iväg dig genom 4 hyllor* scream WTF!! eek *åker in i fyra hyllor, och pallrar sen sedan tillbaka haltandes och hugger Filthy i magen med det ena svärdet, i bröstet med det andra, och bär sedan upp han och slänger iväg med en väldig kraft* *flyger genom väggen. Ligger orörlig..*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:35 am
prrnill var det inte någon där nyss? o.O Oh well.. *går och sätter sig i ett hörn* *skrämer* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:35 am
Filthy Sephyre Filthy Sephyre *stompar Filthy på ryggen* 4laugh ... scream *blöder ur munnen* Burgerpowers no jutsu! *ställer mig upp och sparkar iväg dig genom 4 hyllor* scream WTF!! eek *åker in i fyra hyllor, och pallrar sen sedan tillbaka haltandes och hugger Filthy i magen med det ena svärdet, i bröstet med det andra, och bär sedan upp han och slänger iväg med en väldig kraft* *flyger genom väggen. Ligger orörlig..* *går fram försiktigt och står ca en meter framför honom* .. o_O Är han död?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:37 am
jiminijon prrnill var det inte någon där nyss? o.O Oh well.. *går och sätter sig i ett hörn* *skrämer* whee Bra försök. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:38 am
prrnill jiminijon prrnill var det inte någon där nyss? o.O Oh well.. *går och sätter sig i ett hörn* *skrämer* whee Bra försök. wink näe gonk jag ska lyckas nästa gång wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:39 am
jiminijon näe gonk jag ska lyckas nästa gång wink Ok, vi får väl se. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:40 am
prrnill jiminijon näe gonk jag ska lyckas nästa gång wink Ok, vi får väl se. blaugh mm xp *tar sin EGNA cola och börjar dricka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:41 am
*rullar runt i sina nya sidenlakan* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:41 am
D0ppelganger *rullar runt i sina nya sidenlakan* heart O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:42 am
jiminijon D0ppelganger *rullar runt i sina nya sidenlakan* heart O.o Mysigt...! *ser ut som en katt som hittat en skål mjölk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:43 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger *rullar runt i sina nya sidenlakan* heart O.o Mysigt...! *ser ut som en katt som hittat en skål mjölk* eek *tända på lakanet* twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:44 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger *rullar runt i sina nya sidenlakan* heart O.o Mysigt...! *ser ut som en katt som hittat en skål mjölk* eek *tända på lakanet* twisted Nhm... varmt och gosigt... *mysa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|