|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:12 am
Sephyre *hugger sönder hyllan innan den hinner välta över han med sina überstarka svärd* 4laugh *springer åt sidan och kastar en shuriken i smalbenet på dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:13 am
Filthy Sephyre *hugger sönder hyllan innan den hinner välta över han med sina überstarka svärd* 4laugh *springer åt sidan och kastar en shuriken i smalbenet på dig* AJ!! gonk *drar ut den och kastar Curaga* 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:14 am
Sephyre Filthy Sephyre *hugger sönder hyllan innan den hinner välta över han med sina überstarka svärd* 4laugh *springer åt sidan och kastar en shuriken i smalbenet på dig* AJ!! gonk *drar ut den och kastar Curaga* 4laugh o_O *blir en vattenpöl och smiter in under frysdisken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:15 am
Filthy Sephyre Filthy Sephyre *hugger sönder hyllan innan den hinner välta över han med sina überstarka svärd* 4laugh *springer åt sidan och kastar en shuriken i smalbenet på dig* AJ!! gonk *drar ut den och kastar Curaga* 4laugh o_O *blir en vattenpöl och smiter in under frysdisken* ninja *kastar Blizzaga på den lilla vattenpölen under frysdisken så att den fryser till is*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:16 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:18 am
Sephyre ninja *kastar Blizzaga på den lilla vattenpölen under frysdisken så att den fryser till is* *brister ut med isflisor i mig* ARGH! *kastar shurikens efter dig blödandes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:20 am
Filthy Sephyre ninja *kastar Blizzaga på den lilla vattenpölen under frysdisken så att den fryser till is* *brister ut med isflisor i mig* ARGH! *kastar shurikens efter dig blödandes* *parerar snabbt med sina två svärd* 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:21 am
Sephyre Filthy Sephyre ninja *kastar Blizzaga på den lilla vattenpölen under frysdisken så att den fryser till is* *brister ut med isflisor i mig* ARGH! *kastar shurikens efter dig blödandes* *parerar snabbt med sina två svärd* 4laugh Don't fakk with me I got burger powers! *tacklar upp mot väggen* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:23 am
Filthy Sephyre Filthy Sephyre ninja *kastar Blizzaga på den lilla vattenpölen under frysdisken så att den fryser till is* *brister ut med isflisor i mig* ARGH! *kastar shurikens efter dig blödandes* *parerar snabbt med sina två svärd* 4laugh Don't fakk with me I got burger powers! *tacklar upp mot väggen* scream Oh no did you say BURGER POWERS!? gonk *kör in ena svärdet i Filthys ena ben* scream !!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:25 am
Sephyre Filthy Sephyre Filthy Sephyre ninja *kastar Blizzaga på den lilla vattenpölen under frysdisken så att den fryser till is* *brister ut med isflisor i mig* ARGH! *kastar shurikens efter dig blödandes* *parerar snabbt med sina två svärd* 4laugh Don't fakk with me I got burger powers! *tacklar upp mot väggen* scream Oh no did you say BURGER POWERS!? gonk *kör in ena svärdet i Filthys ena ben* scream !! *faller ihop* Yeessshhh.. I did.. *blöder*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:28 am
Filthy Sephyre Filthy Sephyre Filthy Sephyre ninja *kastar Blizzaga på den lilla vattenpölen under frysdisken så att den fryser till is* *brister ut med isflisor i mig* ARGH! *kastar shurikens efter dig blödandes* *parerar snabbt med sina två svärd* 4laugh Don't fakk with me I got burger powers! *tacklar upp mot väggen* scream Oh no did you say BURGER POWERS!? gonk *kör in ena svärdet i Filthys ena ben* scream !! *faller ihop* Yeessshhh.. I did.. *blöder* *stompar Filthy på ryggen* 4laugh ... scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:29 am
Sephyre *stompar Filthy på ryggen* 4laugh ... scream *blöder ur munnen* Burgerpowers no jutsu! *ställer mig upp och sparkar iväg dig genom 4 hyllor* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:31 am
Filthy Sephyre *stompar Filthy på ryggen* 4laugh ... scream *blöder ur munnen* Burgerpowers no jutsu! *ställer mig upp och sparkar iväg dig genom 4 hyllor* scream WTF!! eek *åker in i fyra hyllor, och pallrar sen sedan tillbaka haltandes och hugger Filthy i magen med det ena svärdet, i bröstet med det andra, och bär sedan upp han och slänger iväg med en väldig kraft*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|