|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 6:00 am
On my mind: Pijn in me smoel! Kom een paar uur geleden van de tandarts vandaan. Ben doodsbang voor de tandarts.
Hij vond me blijkbaar zo gezellig dat ik donderdag nog een keer terug mag komen om 'een paar kleine gaatjes aan de linkerkant' te vullen...
...En bedankt stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 6:50 am
Ik heb ook een afspraak met de tandarts vrijdag om 1 uur dan heb ik nog vakantie XD!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 18, 2005 3:26 am
Elfinzu Ik heb ook een afspraak met de tandarts vrijdag om 1 uur dan heb ik nog vakantie XD! Ik had ook al vakantie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 18, 2005 4:22 am
Tweede dag dat ik me niet zo lekker voel, ik werd gister wakker met keelpijn en bijbehoren en had gehoopt dat het over zou zijn. En ik heb een slimy beesje besteld ^_^ maar het is nog niet doorgekomen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 18, 2005 8:10 am
I word knettergek! Ik blijf maar pm's krijgen over van alles en nogwat. Over mijn guild, over mijn siggy...Hou nou eens op! crying
Ja, verder is alles goed met me. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 18, 2005 10:06 am
On My Mind:
> Wat zal er gebeuren met Bunarias en Loniar na ze uit Boqi komen? <
Daar snapt waarschijnlijk niemand iets van, maar dat is een verhaal van mij, dat ik nu voor de lol schrijf (eerste hoofdstuk? nog niet eens 1 bladzijde razz ) maar als ik ooit een hoofdstuk af heb, zal ik het wel eens posten, moeilijke verhalen, maar wel leuk.. lijkt me..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 18, 2005 10:09 am
on my mind: training... zware training sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 18, 2005 12:43 pm
On my mind ben doodmoe heb net gefitnest! Hoe je dat woord ook schrijft XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 18, 2005 1:00 pm
On my mind: me een Guild invitation sturen omdat ze leden nodig hebben vind ik erg onbeleefd. ZEER onbeleefd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 18, 2005 2:27 pm
Heb ik ook gekregen iets met sassy welke heb jij gekregen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 19, 2005 1:41 am
Een Poll Guild
On my mind: - YAY weer een enchanted Trunk! Can you guess what was inside????
- IK WIL GEEN HUISWERK MAKEN DAMMIT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 19, 2005 3:18 am
ja ik kreeg laatst ook al een invitation... erg vreemd, omdat ik me al bijna een maand niet buiten de guild heb begeven, en de persoon niet in de guild zit...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 19, 2005 3:29 am
XD ik zat in 9 guilds ik heb me nu uit 4 uitgeschreven smile Het werd me een beetje teveel XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 19, 2005 7:52 am
Oranjekorfbalpizza! ja ik kreeg laatst ook al een invitation... erg vreemd, omdat ik me al bijna een maand niet buiten de guild heb begeven, en de persoon niet in de guild zit... sommigen gaan gewoon de memberslist af, soms gaan ze in een andere guild eerst kijken..... ik denk dat ik ben gekozen omdat ik in de Captain's Guild heb geposted en ze daar al zaten te zeuren over te weinig leden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|