|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 7:00 am
Darlaa ^_^ wat een actie hier xd in idergeval kan je op gaia glukkig wel, heb ingebroken op mams pc blaugh xp neej geintje zij heeft ingelogd voor mij. Nog een half uur en dan nog een half uur/ drie kwartier fietsen. bijna thuis dus sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 7:13 am
mensen ik ben weg op naar huis! ^_^
misschien tot straks heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 4:13 am
Nu zoderect naar sail ^_^ maar wou dat we gisteravond was gegaan het was zo mooi, naja, doeg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 4:53 am
zijn er hier mensen uit waalwijk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:00 am
nope srry
wat zouden jullie vinden van highlights in je gaia haren? of gewoon twee kleuren in je haar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:12 am
Zakou Nenharma nope srry wat zouden jullie vinden van highlights in je gaia haren? of gewoon twee kleuren in je haar? vet! hoe meer mogelijkheden hoe leuker het is! Dat zou wel leuk zijn denk ik! Maar ik moet toegeven dat we nu ook al veel soorten kapels en kleuren hebben!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:24 am
Jenske Zakou Nenharma nope srry wat zouden jullie vinden van highlights in je gaia haren? of gewoon twee kleuren in je haar? vet! hoe meer mogelijkheden hoe leuker het is! Dat zou wel leuk zijn denk ik! Maar ik moet toegeven dat we nu ook al veel soorten kapels en kleuren hebben! er loopt ee nactie om meer kleuren in je haar te krijgen. ze hebben echt leuke voorbeelden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 7:22 am
mensen ik ga naar huis. dag lieverds. misschien tot dadelijk, maar lijkt me sterk, want ik heb training. nou in ieder geval doeidoei heart *stuurt een handkusje de wereld in* voor wie hem het eerste vangt wink nou goed dan *blaast nog een handkusje de wereld in* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 12:56 pm
Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma nope srry wat zouden jullie vinden van highlights in je gaia haren? of gewoon twee kleuren in je haar? vet! hoe meer mogelijkheden hoe leuker het is! Dat zou wel leuk zijn denk ik! Maar ik moet toegeven dat we nu ook al veel soorten kapels en kleuren hebben! er loopt ee nactie om meer kleuren in je haar te krijgen. ze hebben echt leuke voorbeelden. Kleurtjes leuk ik zou wel men voor plukjes donkerder willen of gewoon helemaal meer divers, ma meer mogelijkheden zijn altijd leuk, al denk ik niet dat de admins het mogelijk zullen maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 11:32 pm
Darlaa Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma nope srry wat zouden jullie vinden van highlights in je gaia haren? of gewoon twee kleuren in je haar? vet! hoe meer mogelijkheden hoe leuker het is! Dat zou wel leuk zijn denk ik! Maar ik moet toegeven dat we nu ook al veel soorten kapels en kleuren hebben! er loopt ee nactie om meer kleuren in je haar te krijgen. ze hebben echt leuke voorbeelden. Kleurtjes leuk ik zou wel men voor plukjes donkerder willen of gewoon helemaal meer divers, ma meer mogelijkheden zijn altijd leuk, al denk ik niet dat de admins het mogelijk zullen maken. het zou wel heel leuk zijn. of dat je kapsels kopen en die zitten dan in je inventory. zoiets als pruiken. hoef je niet steeds te betalen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 3:09 am
Zakou Nenharma mensen ik ga naar huis. dag lieverds. misschien tot dadelijk, maar lijkt me sterk, want ik heb training. nou in ieder geval doeidoei heart *stuurt een handkusje de wereld in* voor wie hem het eerste vangt wink nou goed dan *blaast nog een handkusje de wereld in* heart * vangt het kusje * jaaa! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 3:11 am
*springt gouw voor het 2de kusje* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 3:18 am
Oranjekorfbalpizza! *springt gouw voor het 2de kusje* sweatdrop Ruilen? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 6:00 am
Hierbij doet de Guildowner de mededeling dat ze al heel lang niet meer in de chatterbox heeft gepost....
......
tot nu toe!!
MUAHAHAHAHAHAHA! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|