Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 126 127 128 129 130 131 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Aug 16, 2005 7:00 am

Darlaa
^_^ wat een actie hier xd

in idergeval kan je op gaia

glukkig wel, heb ingebroken op mams pc blaugh xp
neej geintje zij heeft ingelogd voor mij.
Nog een half uur en dan nog een half uur/ drie kwartier fietsen.
bijna thuis dus sweatdrop xp
PostPosted: Tue Aug 16, 2005 7:13 am

mensen ik ben weg
op naar huis! ^_^

misschien tot straks heart

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 4:13 am

Nu zoderect naar sail ^_^
maar wou dat we gisteravond was gegaan het was zo mooi,
naja, doeg.
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 4:53 am

zijn er hier mensen uit waalwijk?

Double_D_1993

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 5:00 am

nope srry

wat zouden jullie vinden van highlights in je gaia haren? of gewoon twee kleuren in je haar?
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 5:12 am

Zakou Nenharma
nope srry

wat zouden jullie vinden van highlights in je gaia haren? of gewoon twee kleuren in je haar?

vet! hoe meer mogelijkheden hoe leuker het is! Dat zou wel leuk zijn denk ik! Maar ik moet toegeven dat we nu ook al veel soorten kapels en kleuren hebben!

Jenske

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 5:24 am

Jenske
Zakou Nenharma
nope srry

vet! hoe meer mogelijkheden hoe leuker het is! Dat zou wel leuk zijn denk ik! Maar ik moet toegeven dat we nu ook al veel soorten kapels en kleuren hebben!

er loopt ee nactie om meer kleuren in je haar te krijgen. ze hebben echt leuke voorbeelden.
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 7:22 am

mensen ik ga naar huis. dag lieverds. misschien tot dadelijk, maar lijkt me sterk, want ik heb training.
nou in ieder geval doeidoei heart *stuurt een handkusje de wereld in* voor wie hem het eerste vangt wink nou goed dan *blaast nog een handkusje de wereld in* heart

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 12:56 pm

Zakou Nenharma
Jenske
Zakou Nenharma
nope srry

er loopt ee nactie om meer kleuren in je haar te krijgen. ze hebben echt leuke voorbeelden.

Kleurtjes leuk ik zou wel men voor plukjes donkerder willen of gewoon helemaal meer divers, ma meer mogelijkheden zijn altijd leuk, al denk ik niet dat de admins het mogelijk zullen maken.
PostPosted: Thu Aug 18, 2005 11:32 pm

Darlaa
Zakou Nenharma
Jenske
Zakou Nenharma
nope srry

Kleurtjes leuk ik zou wel men voor plukjes donkerder willen of gewoon helemaal meer divers, ma meer mogelijkheden zijn altijd leuk, al denk ik niet dat de admins het mogelijk zullen maken.
het zou wel heel leuk zijn. of dat je kapsels kopen en die zitten dan in je inventory. zoiets als pruiken. hoef je niet steeds te betalen mrgreen

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Jenske

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 3:09 am

Zakou Nenharma
mensen ik ga naar huis. dag lieverds. misschien tot dadelijk, maar lijkt me sterk, want ik heb training.
nou in ieder geval doeidoei heart *stuurt een handkusje de wereld in* voor wie hem het eerste vangt wink nou goed dan *blaast nog een handkusje de wereld in* heart

* vangt het kusje * jaaa! blaugh
PostPosted: Sat Aug 20, 2005 3:11 am

*springt gouw voor het 2de kusje*
sweatdrop

Oranjekorfbalpizza!

Jenske

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 3:18 am

Oranjekorfbalpizza!
*springt gouw voor het 2de kusje*
sweatdrop

Ruilen? blaugh
PostPosted: Sat Aug 20, 2005 6:00 am

Hierbij doet de Guildowner de mededeling dat ze al heel lang niet meer in de chatterbox heeft gepost....

......

tot nu toe!!

MUAHAHAHAHAHAHA! twisted

kittyocean
Captain

Demona Diva

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 6:30 am

*komt binnen lopen* hey
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 126 127 128 129 130 131 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games