|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 2:28 am
ja meestal wel
vindt je dat wilders gewoon mag zeggen wat hij wilt en dat de moslims eens niet zo de gebeten hond moeten uithangen (ik heb niks tegen moslims)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 5:35 am
hij mag van mij best z'n mening geven maar hij moet soms wel iets meer rekening houden met anderen en niet alles over een kam scheren.
is zondag voor jou ook een vrije dag ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 7:52 am
Soms, niet altijd. Ligt eraan of ik mee moet spelen met de senioren.
Hoeveel jaar doe je ongeveer met een mobiele telefoon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 9:44 am
euh ... langste was 3 jaar, en het kortst sweatdrop 2maand
kook jij zelf of doen anderen het voor je? en doe je het graag ? ( als je zelf kookt dan he rolleyes )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 12:36 pm
Ik kook graag, vaak voor mijn ouders en als ik alleen ben. Ben ook lui.
Om aan te sluiten op de bovenste vraag van deze pagina: Vindt jij Friezen geïntegreerd? Ze hebben een eigen taal, willen zich graag afscheiden... (even een generalisatie, ik weet het. Maar gaat om het punt)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 12:27 am
als ik me het goed heriner waren de friezen 1 van de 10 (of waren het er 8?) gemeentes die als eerste werden samen gevoegd tot het koningrijk der nederlanden, dus de friezen zijn in mijn opzich best wel geïntergeerd... en als je een gebied mot afscheiden omdat ze een eigen taal hebben dan kan je zo limburg,twente,rotterdam,den haag, noord-brabant, 020 en zovele plekkies in nederland afscheiden omdat ze nou de taal op een andere manier spreken (erkelijk sommige van die dialecten zijn echt niet te verstaan). rolleyes
vinden jullie ook dat we nooit mee hadden motten doen aan die oorlog in afganistan???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 7:35 am
Dat is een moeilijke vraag. Als wij het niet hadden gedaan, had een ander het gedaan. En zo slecht doen de Nederlanders het volgens mij niet. Zij richten zich op wederopbouw. Ik denk dat deze vraag geen antwoord kan krijgen (van mij)
Nieuwe vraag:
Wat was je allereerste cd/cassette/plaat die je hebt gekregen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 10:50 am
wow, dat is lang geleden... ik denk dat het een kinderen voor kinderen cd was ergens in 95...
op welke hoofdzonde (trots,gulzigheid,hebzucht,gemakzucht,jaloezie, lust en woede) betrap jij je zelf wel een op????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 11:49 am
gemakzucht en lust als ik iets heel graag wil
wat zou jij doen als je je eigen naam kon beslissen en je koos voor laura? (wat erbij past)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 26, 2010 1:07 am
Laura is een leuke naam, maar niets voor mij. Maar als ik mijn naam al wilde veranderen, dan zou ik het niet op papier doen smile Gewoon: noem me maar zo. Dat doet mijn tante ook XP En een docente die ik ken. Maar op papier zou ik het niet veranderen; te definitief XD
Hoeveel sneeuw ligt er bij jou nog?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 26, 2010 5:24 am
0,0 cm... het is hier in geen velden of wegen te bekennen.
wat was het laagste cijfer dat je ooit heb behaald en waarvoor was dat??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 26, 2010 5:51 am
2,8 voor frans overhoring die ze niet had opgegeven
met welke woorden zou jij 1 famillilid beschrijven(blij, spierwit, stioel >mag vanalles zijn)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 27, 2010 2:54 am
een persoon omschrijven in 1 woord is lastig maar is te doen. "onbekend", sorry daar zul je het mee moeten doen stare
hoe kijk jij tegen het midden van de week aan ? nog een halve week te gaan of al een halve week gehat ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 27, 2010 5:44 am
"wow is er al een halve week voorbij???.. dat ging snel" zo kijk ik er tegen aan
X-box evil of PLAYSTAION 3 mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|