|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:29 am
All my dreams are hunting me. *sitter gömd bakom kassan* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:32 am
Filthy All my dreams are hunting me. *sitter gömd bakom kassan* ninja *går mot kassan och sparkar lätt på den* Hörru! Detta är ett rån! Ge mig alla pengar gonk *burp* .. *håller fram en pistol*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:33 am
xd
gonk Äckliga dator!! Jobbiga människor omkring mig!! JAG BLIR TOKIG!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:35 am
Sephyre Filthy All my dreams are hunting me. *sitter gömd bakom kassan* ninja *går mot kassan och sparkar lätt på den* Hörru! Detta är ett rån! Ge mig alla pengar gonk *burp* .. *håller fram en pistol* *tittar upp* Good day Mr.Nightmare. How are you? *nods*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:37 am
Filthy Sephyre Filthy All my dreams are hunting me. *sitter gömd bakom kassan* ninja *går mot kassan och sparkar lätt på den* Hörru! Detta är ett rån! Ge mig alla pengar gonk *burp* .. *håller fram en pistol* *tittar upp* Good day Mr.Nightmare. How are you? *nods* eek Uhhh... I'm fine. ... ... HIT MED PENGARNA!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:38 am
Sephyre eek Uhhh... I'm fine. ... ... HIT MED PENGARNA!! gonk *tar fram en tiokrona och böjer den med tänderna* There you go. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:39 am
Det luktar äppelpaj. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:40 am
Chibi Strawberry Det luktar äppelpaj. gonk *hjärntvättad* äppelpaj.. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:41 am
Filthy Sephyre eek Uhhh... I'm fine. ... ... HIT MED PENGARNA!! gonk *tar fram en tiokrona och böjer den med tänderna* There you go. xp Wtf. o.o *tittar ner mot tiokronan* Är det allt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:42 am
Filthy Chibi Strawberry Det luktar äppelpaj. gonk *hjärntvättad* äppelpaj.. eek Mamma gör det. ninja Kom hit så får du!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:42 am
Sephyre Filthy Sephyre eek Uhhh... I'm fine. ... ... HIT MED PENGARNA!! gonk *tar fram en tiokrona och böjer den med tänderna* There you go. xp Wtf. o.o *tittar ner mot tiokronan* Är det allt? Det här också. *kastar ett använt tuggummi i ditt öga* Bwahaha! *peka på* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:44 am
Filthy Sephyre Filthy Sephyre eek Uhhh... I'm fine. ... ... HIT MED PENGARNA!! gonk *tar fram en tiokrona och böjer den med tänderna* There you go. xp Wtf. o.o *tittar ner mot tiokronan* Är det allt? Det här också. *kastar ett använt tuggummi i ditt öga* Bwahaha! *peka på* xd scream gonk *börjar skjuta hejvilt* Vem släckte ljuset?! (Är blind på ena ögat säger vi)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:45 am
Sephyre Filthy Sephyre Filthy Sephyre eek Uhhh... I'm fine. ... ... HIT MED PENGARNA!! gonk *tar fram en tiokrona och böjer den med tänderna* There you go. xp Wtf. o.o *tittar ner mot tiokronan* Är det allt? Det här också. *kastar ett använt tuggummi i ditt öga* Bwahaha! *peka på* xd scream gonk *börjar skjuta hejvilt* Vem släckte ljuset?! (Är blind på ena ögat säger vi) *får ett skotthål i båda hornen* eek Billy the kid! *håller upp en vit flagga* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:47 am
Filthy Sephyre Filthy Sephyre Filthy Sephyre eek Uhhh... I'm fine. ... ... HIT MED PENGARNA!! gonk *tar fram en tiokrona och böjer den med tänderna* There you go. xp Wtf. o.o *tittar ner mot tiokronan* Är det allt? Det här också. *kastar ett använt tuggummi i ditt öga* Bwahaha! *peka på* xd scream gonk *börjar skjuta hejvilt* Vem släckte ljuset?! (Är blind på ena ögat säger vi) *får ett skotthål i båda hornen* eek Billy the kid! *håller upp en vit flagga* gonk *plockar ut tuggummit från ögat* .. Jaha. Det var detta. Du kapitulerar! blaugh domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|