|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:39 am
lingonsylt eek hihi. -kittla-! blaugh Mjiip! *ligger och sprattlar på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:49 am
jiminijon prrnill *sprutar ut colan över jiminijon* näe..*sätta sig upp i knät*så snäll du är.. xp *och det ska jag säga blaugh * Jo, visst är jag. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:52 am
prrnill jiminijon prrnill *sprutar ut colan över jiminijon* näe..*sätta sig upp i knät*så snäll du är.. xp *och det ska jag säga blaugh * Jo, visst är jag. blaugh aah jätte xp *men i IRL vad jag vet av msn så är du det whee *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:52 am
Vad jag trådspammar idag då sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:53 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sprutar ut colan över jiminijon* näe..*sätta sig upp i knät*så snäll du är.. xp *och det ska jag säga blaugh * Jo, visst är jag. blaugh aah jätte xp *men i IRL vad jag vet av msn så är du det whee * Jodå, jag är snäll. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:54 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sprutar ut colan över jiminijon* näe..*sätta sig upp i knät*så snäll du är.. xp *och det ska jag säga blaugh * Jo, visst är jag. blaugh aah jätte xp *men i IRL vad jag vet av msn så är du det whee * Jodå, jag är snäll. 3nodding japp det är du...syrran;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:54 am
Sephyre Vad jag trådspammar idag då sweatdrop *petar på bara för att göra något*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:55 am
jiminijon japp det är du...syrran;P ;P Vad har du för dig nu då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:56 am
prrnill jiminijon japp det är du...syrran;P ;P Vad har du för dig nu då? snakar med dig som vanligt annars inget.. sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:58 am
jiminijon prrnill jiminijon japp det är du...syrran;P ;P Vad har du för dig nu då? snakar med dig som vanligt annars inget.. sj? sparkar dig. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:59 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp det är du...syrran;P ;P Vad har du för dig nu då? snakar med dig som vanligt annars inget.. sj? sparkar dig. xd razz *brotta ner* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:20 am