|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:12 am
lingonsylt prrnill lingonsylt ja kanske det oh well sweatdrop *sätter sig ned* Hur mår du en dag som denna då?*sätter sig brevid* hm, jo det är fint idag hur är det själv tro? Lite trött, men annars helt ok.. *gäspar* *leker med en kula på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:13 am
prrnill lingonsylt prrnill lingonsylt ja kanske det oh well sweatdrop *sätter sig ned* Hur mår du en dag som denna då?*sätter sig brevid* hm, jo det är fint idag hur är det själv tro? Lite trött, men annars helt ok.. *gäspar* *leker med en kula på golvet*åhokej. *räcka över en kudde* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:16 am
lingonsylt prrnill lingonsylt prrnill lingonsylt ja kanske det oh well sweatdrop *sätter sig ned* Hur mår du en dag som denna då?*sätter sig brevid* hm, jo det är fint idag hur är det själv tro? Lite trött, men annars helt ok.. *gäspar* *leker med en kula på golvet*åhokej. *räcka över en kudde* xd Ååh.. en kudde.. whee *lägger kudden mot lingonsylt* 3nodding *halvsova*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:17 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *smyger in och tar och dricker en cola* Ey! Giff me! *stirrar på colan* vad händer om jag säger nej?*tar en klunk* domokun Hrm.. Ja, det kanske blir ett sånt där tillfälle då jag ger igen.. *ler elakt* eek okej här ta en. xp Tackar. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:19 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *smyger in och tar och dricker en cola* Ey! Giff me! *stirrar på colan* vad händer om jag säger nej?*tar en klunk* domokun Hrm.. Ja, det kanske blir ett sånt där tillfälle då jag ger igen.. *ler elakt* eek okej här ta en. xp Tackar. 3nodding *lägga huvet i knät på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:20 am
Just nu är jag kär i The Hives låtar <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:24 am
prrnill lingonsylt prrnill lingonsylt prrnill lingonsylt ja kanske det oh well sweatdrop *sätter sig ned* Hur mår du en dag som denna då?*sätter sig brevid* hm, jo det är fint idag hur är det själv tro? Lite trött, men annars helt ok.. *gäspar* *leker med en kula på golvet*åhokej. *räcka över en kudde* xd Ååh.. en kudde.. whee *lägger kudden mot lingonsylt* 3nodding *halvsova**kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:27 am
lingonsylt prrnill lingonsylt prrnill lingonsylt prrnill lingonsylt ja kanske det oh well sweatdrop *sätter sig ned* Hur mår du en dag som denna då?*sätter sig brevid* hm, jo det är fint idag hur är det själv tro? Lite trött, men annars helt ok.. *gäspar* *leker med en kula på golvet*åhokej. *räcka över en kudde* xd Ååh.. en kudde.. whee *lägger kudden mot lingonsylt* 3nodding *halvsova**kramar* 3nodding *kramar tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:31 am
prrnill 3nodding *kramar tillbaka* blaugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:32 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *smyger in och tar och dricker en cola* Ey! Giff me! *stirrar på colan* vad händer om jag säger nej?*tar en klunk* domokun Hrm.. Ja, det kanske blir ett sånt där tillfälle då jag ger igen.. *ler elakt* eek okej här ta en. xp Tackar. 3nodding *lägga huvet i knät på* *tar en klunk cola*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:33 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *smyger in och tar och dricker en cola* Ey! Giff me! *stirrar på colan* vad händer om jag säger nej?*tar en klunk* domokun Hrm.. Ja, det kanske blir ett sånt där tillfälle då jag ger igen.. *ler elakt* eek okej här ta en. xp Tackar. 3nodding *lägga huvet i knät på* *tar en klunk cola* *peta på cola burken så hon får för mycket cola i munnen**halo*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:35 am
lingonsylt prrnill 3nodding *kramar tillbaka* blaugh heart whee heart *tar kudden och kastar den försiktigt på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:36 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *smyger in och tar och dricker en cola* Ey! Giff me! *stirrar på colan* vad händer om jag säger nej?*tar en klunk* domokun Hrm.. Ja, det kanske blir ett sånt där tillfälle då jag ger igen.. *ler elakt* eek okej här ta en. xp Tackar. 3nodding *lägga huvet i knät på* *tar en klunk cola* *peta på cola burken så hon får för mycket cola i munnen**halo* *sprutar ut colan över jiminijon*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:37 am
prrnill lingonsylt prrnill 3nodding *kramar tillbaka* blaugh heart whee heart *tar kudden och kastar den försiktigt på* eek hihi. -kittla-! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:38 am
prrnill *sprutar ut colan över jiminijon* näe..*sätta sig upp i knät*så snäll du är.. xp *och det ska jag säga blaugh *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|