|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:54 am
lingonsylt det är fint här sweatdrop själv? Det är bara bra. Vad gör du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:00 am
TessiTuss lingonsylt det är fint här sweatdrop själv? Det är bara bra. Vad gör du då? jag gör inte så mycket. njuter av helgen ungefär själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:03 am
eek det fungerade tydligen inte. blaugh *peta tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:06 am
prrnill eek det fungerade tydligen inte. blaugh *peta tillbaka* hihi. nej jag såg dig ju! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:06 am
*smyger in och tar och dricker en cola*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:07 am
lingonsylt prrnill eek det fungerade tydligen inte. blaugh *peta tillbaka* hihi. nej jag såg dig ju! whee Jo, jag märkte det. 3nodding Konstigt, med tanke på att jag är liten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:09 am
jiminijon *smyger in och tar och dricker en cola* Ey! Giff me! *stirrar på colan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:09 am
prrnill lingonsylt prrnill eek det fungerade tydligen inte. blaugh *peta tillbaka* hihi. nej jag såg dig ju! whee Jo, jag märkte det. 3nodding Konstigt, med tanke på att jag är liten.ja kanske det oh well sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:10 am
prrnill jiminijon *smyger in och tar och dricker en cola* Ey! Giff me! *stirrar på colan* vad händer om jag säger nej?*tar en klunk* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:10 am
lingonsylt ja kanske det oh well sweatdrop *sätter sig ned* Hur mår du en dag som denna då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:11 am
jiminijon prrnill jiminijon *smyger in och tar och dricker en cola* Ey! Giff me! *stirrar på colan* vad händer om jag säger nej?*tar en klunk* domokun Hrm.. Ja, det kanske blir ett sånt där tillfälle då jag ger igen.. *ler elakt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:11 am
prrnill lingonsylt ja kanske det oh well sweatdrop *sätter sig ned* Hur mår du en dag som denna då?*sätter sig brevid* hm, jo det är fint idag hur är det själv tro?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:12 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon *smyger in och tar och dricker en cola* Ey! Giff me! *stirrar på colan* vad händer om jag säger nej?*tar en klunk* domokun Hrm.. Ja, det kanske blir ett sånt där tillfälle då jag ger igen.. *ler elakt* eek okej här ta en. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|