|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 8:14 am
kittyocean Nu weer on my mind: Net een pink link gekregen; in deze guild! En nog wel de Updates en Laatste Nieuwe thread =D En, waar ik ook heel blij mee ben: de mensen lezen de regels! WOOHOOOO!!! Je bedoeld in het hotel subforum?? ^_^ PInk link... ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 8:19 am
Nee, gewoon de hoofd guild pagina ^_^ Je weet wel, pink link = event = 1000 gold?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 8:24 am
die heb ik nou nog nooit gehad xd
@ kiek: je mag je zeggen hoor ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 9:27 am
Oranjekorfbalpizza! die heb ik nou nog nooit gehad xd @ kiek: je mag je zeggen hoor ninja dacht het niet ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 9:37 am
kiek Oranjekorfbalpizza! die heb ik nou nog nooit gehad xd @ kiek: je mag je zeggen hoor ninja dacht het niet ninja pourqoui non? gonk *EDIT: hier stond eerst perongeluk de scream smiley, maar het moest Gonk zijn, mon exusemant*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 10:01 am
on my mind ik heb wieneke erg gemist dit weekend en ik heb een eigen hotel kamer XD hoe gaaf ik heb mijn avator weer bijna zoals ik hem wil hebben biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:02 pm
On My Mind: -Walibi was gister leuk ^_^ -Moe... waarom moet ik 45 minuten wachten op utrecht CS om middernacht???? -Kiek gaat een weekje weg gonk -45 minuten op een bijna leeg station om middernacht is geen aanrader.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:15 pm
Waarom kan ik mijn werkstukken niet af wensen? Ik leer er toch niets van!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 1:19 pm
On my mind subfora:leuk
Dit is ernstig op de subpagina heb ik de neiging om op guildforum te klikken inplaats van vernieuwen waardoor ik dus op de verkeerde pagina terechtkom. en op de mainpagina vernieuw ik omdat ik de forumknop niet zie terwijl dat niet nodig is XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 9:25 pm
On my mind;
- Vriendje heeft gezegd dat als ik over 2 jaar me rijbewijs haal, hij een autootje voor me gaat kopen 3nodding Niet zo'n hele luxe, maar eentje die rijd! En geen verkante zei hij.. Omdat hij zeg maar kennisen hebt zodat ie korting kan krijgen, sweeeet! whee !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 3:29 am
On my mind...
Ik ben toch maar weer terug gegaan naar mijn oude avi. I love blue. I love my bouncy antenea's. Het heeft wat gekost, maar het was het waard.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|