Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 125 126 127 128 129 130 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

thoughtless`

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 1:59 am

Selvisi tanaan sitten etta kevaalla onkin 4 tuntia enemman kuin syksylla.
Eli paasen huimat 2 kertaa syyskaudella aikaisin koulusta. Siis kahdelta.
Mutta valinnaisaineryhmat ovat edelleen arsesta.
PostPosted: Fri Aug 12, 2005 2:15 am

Pikku-Timppa
kummajuttu miten koulu osaa olla rankka aina välillä.. mie ku muutenki olen niin laiska ja helpostiväsyvä ni vielä sitte semmonen rytmi pitäs koittaa ylläpitää... mie olen rytmihäiriöinen! ei misuta semmosee ole... confused

Meekko lukioon ekalle? Meneeko kukaan muu?
Surunvalitteluni.

Luwina

Taxet
Crew

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 3:54 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Fri Aug 12, 2005 7:00 am

Luwina
Pikku-Timppa
kummajuttu miten koulu osaa olla rankka aina välillä.. mie ku muutenki olen niin laiska ja helpostiväsyvä ni vielä sitte semmonen rytmi pitäs koittaa ylläpitää... mie olen rytmihäiriöinen! ei misuta semmosee ole... confused

Meekko lukioon ekalle? Meneeko kukaan muu?
Surunvalitteluni.
Mie meen kanssa.
Ja pitaa olla yhdeksalta siella.
Jotenkin se ei edes kuulosta enaa niin kamalan aikaiselta..
Oli keskiviikkona kahdeksalta aamulla hammaslaakari..
Piti herata setsemalta. -.-
Kamalinta tassa on se, etta kun paasin sinne, mulle sanottiin etta mun aika on siirrettu lokakuulle. stare

Tsuzue

Alph-chan
Crew

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 7:08 am

Minakin aloitin lukion ekan. Jotenkin vaikea uskoa... en tieda. Tuntuu vain jotenkin surrealistiselta. Kivaa puuhaa se kylla on, minulla oli heti tokana paivana hyppari kun aikanmaikka ei ollut tullut lomalta viela. Muutenkin on aika rentoa meininkia.

En mitenkaan innolla odota koe-viikkoa.
PostPosted: Fri Aug 12, 2005 7:20 am

Alph-chan
...minulla oli heti tokana paivana hyppari kun aikanmaikka ei ollut tullut lomalta viela. Muutenkin on aika rentoa meininkia.

...silla tavalla. xd Ei mun aikanani noin letkeaa menoa ollut.

Carmen LaVihta

Alph-chan
Crew

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 7:42 am

Carmen LaVihta
Alph-chan
...minulla oli heti tokana paivana hyppari kun aikanmaikka ei ollut tullut lomalta viela. Muutenkin on aika rentoa meininkia.

...silla tavalla. xd Ei mun aikanani noin letkeaa menoa ollut.

Niina vanhoina hyvina aikoina? blaugh
PostPosted: Fri Aug 12, 2005 7:55 am

Minulla alkaa tiistaina lukion neljas vuosi. Vuosi taynna matikkaa ja ruotsia, jeejee! crying Plus muita aineita joita voisi vaikkapa korottaa.

Ei siina siis tosiaan muuten mitaan, muttakun ne opettajat...

Niin ja sitten sekin ettei siella ole enaa edes kavereita confused No, niista nyt pahemmin valiksi. Opettajat suututtaa.

Liffy Glitter

Vadelma

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 8:04 am

Ma olen lusmu, en mennyt lukioon. Syksylla meen opiskelemaan espanjaa puoleksi vuodeksi, sitten taas toihin. Ei oikein innostanut tuo melko tappavalta vaikuttava lukiorytmi.
PostPosted: Fri Aug 12, 2005 9:28 am

Lukio olisi helppoa jos vaan saisin itseni motivoitua laksyjen tekoon ja tunneilla kuunteluun. Ala-aste ja yla-aste meni suunnilleen niin etta istuin omissa maailmoissani koko ajan ja keksin koevastauksia omasta paastani, lukiossa tuli sellainen "voi saateri"-olo kun jossain valissa kunnolla sisaistin sen tiedon etta eipa sama homma enaa oikein onnistukaan.

Liffy Glitter

thoughtless`

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 10:05 am

On niin pieni olo kun lukio ei viela kutsu.
Onneksi. Kaupunkiin en jaksa niin jaan kunnan lukioon missa on kaikki jamat.
Sinne paasee vaikka ilman keskiarvoakin. Piristavaa.
PostPosted: Fri Aug 12, 2005 10:08 am

Tahankin lukioon paasee oikeastaan kaikki haluavat, vaikka olevinaan on seiskan keskiarvoraja. Ja loppujenlopuksi opettajat antavat armoa jos on oikein kusessa. Oli taalla joku viidetta vuottaan kaynyt domokun

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 12:15 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Aug 13, 2005 3:41 am

Tampereen kaikkiin lukiohin taitaa olla jonkin asteinen keskiarvo vaatimus...
Aikoinaan hain kuvis painotteiseen lukioon, mutta enpa paassyt kun silloin raja oli erityisen korkea. Olis pitanyt olla yli ysin keskiarvo... stare
Nykyaan sinnekkin paasee helpommalla. rolleyes

kitimoogle

Luwina

PostPosted: Sat Aug 13, 2005 7:21 am

Taalla ei oo kylla arvosanarajoja missaan. Kaikki kynnelle kykenevat toivotetaan tervetulleiksi, etta pystytaan lukiota ees pystyssa pitamaan xp .

Mutta mina joudun hylkaamaan Gaian tanaan tai huomenna tai maanantaiaamuna. crying Tai yleensakki sen jalkeen, ku kaikki kaupat (tarkottaa lahetettyja piirrustuskisapalkintoja) on varmistettu. Jos jonku lusmuilijan netti on pimahtanu viikoksi, niin sille ei sitten voi mitaan. sad biggrin (jokanen voitti jotaki, oonkohan mina liian lepsu hosti? o_O).
Jos tulee Luwwi-tatia ikava, niin voithan aina lisata minut MSN-listaasi - artcele@jippii.fi (mina en pure, ois hauska saada juttukaveri).

Huh, tuo minun hahmo kylla nayttaa viattomalta ilman kuteitaan.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 125 126 127 128 129 130 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games