|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:47 am
Gandiloulou hej hej! Hur mår du idag då? Jag mår bra! Bara att jag e vääldigt trött! xp Du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry And she doesn't see me. crying Wait wait... she. o_O *peta på* domokun Är du she? <.< ninja Nästan. Jag ser ut som en. xd Tack för varningen. o_O Lmao. xp gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Jag mår bra! Bara att jag e vääldigt trött! xp Du då? Umm..jag mår bara bra....är uttråkad bara...varför är du så trött för?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:48 am
Gandiloulou Silence_P Jag mår bra! Bara att jag e vääldigt trött! xp Du då? Umm..jag mår bara bra....är uttråkad bara...varför är du så trött för? Jag vaknade nyss! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:49 am
Varför petar du för? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:49 am
Men s**t...Hur länge får man sova egentligen? jag vaknade vid nio...Aja..Vad händer idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:50 am
Chibi Strawberry Varför petar du för? gonk It's like.. fun.. öhöhö. *sounds like psycho*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:51 am
Filthy Chibi Strawberry Varför petar du för? gonk It's like.. fun.. öhöhö. *sounds like psycho* Yeah very fun. I'm gonna kick you to Florida. Have fun with Lemonlime!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:52 am
Gandiloulou Men s**t...Hur länge får man sova egentligen? jag vaknade vid nio...Aja..Vad händer idag då? Jag ska plugga o städa! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Yeah very fun. I'm gonna kick you to Florida. Have fun with Lemonlime! eek ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Jag ska plugga o städa! crying Jag ska oxå plugga....städar sen om jag orkar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:53 am
Filthy Chibi Strawberry Yeah very fun. I'm gonna kick you to Florida. Have fun with Lemonlime! eek .. ... zero.. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:53 am
Gandiloulou Silence_P Jag ska plugga o städa! crying Jag ska oxå plugga....städar sen om jag orkar... Oki!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:54 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Yeah very fun. I'm gonna kick you to Florida. Have fun with Lemonlime! eek .. ... zero.. 3nodding gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|