|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:53 pm
Jag var smittad ev det röda X:et. Men efter att ha sparat 10 gånger lyckades jag återvända
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:55 pm
Oh så bra att du är frisk igen då whee blaugh 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 1:12 pm
*stormar affären* whaaaaaaaaaaa s'up yo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 1:25 pm
FrodoLouLou Oh så bra att du är frisk igen då whee blaugh 3nodding men nu är du borta istället crying Det är otäckt det där viruset
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 1:54 pm
Yannah FrodoLouLou Oh så bra att du är frisk igen då whee blaugh 3nodding men nu är du borta istället crying Det är otäckt det där viruset man kan alltid högerklicka och trycka på "visa bild". funkar för mig iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:38 pm
Zero-Egon Yannah FrodoLouLou Oh så bra att du är frisk igen då whee blaugh 3nodding men nu är du borta istället crying Det är otäckt det där viruset man kan alltid högerklicka och trycka på "visa bild". funkar för mig iaf. Tänk om din blackface är borta Egon. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:50 pm
Filthy Zero-Egon Yannah FrodoLouLou Oh så bra att du är frisk igen då whee blaugh 3nodding men nu är du borta istället crying Det är otäckt det där viruset man kan alltid högerklicka och trycka på "visa bild". funkar för mig iaf. Tänk om din blackface är borta Egon. eek naaw, det var fortfarande kvar som tur är ;D annars hade jag stämmt gaia för phsykisk misshandel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:51 pm
Zero-Egon Filthy Zero-Egon Yannah FrodoLouLou Oh så bra att du är frisk igen då whee blaugh 3nodding men nu är du borta istället crying Det är otäckt det där viruset man kan alltid högerklicka och trycka på "visa bild". funkar för mig iaf. Tänk om din blackface är borta Egon. eek naaw, det var fortfarande kvar som tur är ;D annars hade jag stämmt gaia för phsykisk misshandel xd .. Du skulle bli rik. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:53 pm
Lätt att jag skulle xd dom tjänar nog ganska bra här på gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:54 pm
Zero-Egon Lätt att jag skulle xd dom tjänar nog ganska bra här på gaia. ja, som folk freak donerar. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:58 pm
Filthy Zero-Egon Lätt att jag skulle xd dom tjänar nog ganska bra här på gaia. ja, som folk freak donerar. eek eller hur? för att få ett letter ska man donera 2,5 dollar. det är ju ca 20 kr. 20 kr * en massa gaia freaks = massa pengar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 28, 2004 3:28 am