|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:19 pm
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss Du skulle inte kunna ändra till någon annan färg tror du? okej då -.- ...THERESA ÄR SEEEEEEEEEEEEEEGnöjd nu? nej någon annan stil tack sen är jag nöjd. gör det själv? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:19 pm
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss Du skulle inte kunna ändra till någon annan färg tror du? okej då -.- ...THERESA ÄR SEEEEEEEEEEEEEEGnöjd nu? NEj någon annan stil tack sen är jag nöjd. gör det själv whee A men jag skämtad eju hela tiden. NEj nu måste jag sova. Mamma och pappa blir arga om jag inte stänger av datan snart.Dem vill att jag ska sova.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:20 pm
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss Du skulle inte kunna ändra till någon annan färg tror du? okej då -.- ...THERESA ÄR SEEEEEEEEEEEEEEGnöjd nu? NEj någon annan stil tack sen är jag nöjd. gör det själv whee A men jag skämtad eju hela tiden. NEj nu måste jag sova. Mamma och pappa blir arga om jag inte stänger av datan snart.Dem vill att jag ska sova. oke...natti nattis....akta dig för dom elaka getingarna som hemsöker dig i dina drömmar xd näää vad elak jag är domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:21 pm
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss Du skulle inte kunna ändra till någon annan färg tror du? okej då -.- ...THERESA ÄR SEEEEEEEEEEEEEEGnöjd nu? NEj någon annan stil tack sen är jag nöjd. gör det själv whee A men jag skämtad eju hela tiden. NEj nu måste jag sova. Mamma och pappa blir arga om jag inte stänger av datan snart.Dem vill att jag ska sova. oke...natti nattis....akta dig för dom elaka getingarna som hemsöker dig i dina drömmar xd näää vad elak jag är domokun JA det var du faktiskt. God natt sov gott ses på måndag och sen kanske vi hörs i helgen eller någe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:23 pm
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss Du skulle inte kunna ändra till någon annan färg tror du? okej då -.- ...THERESA ÄR SEEEEEEEEEEEEEEGnöjd nu? NEj någon annan stil tack sen är jag nöjd. gör det själv whee A men jag skämtad eju hela tiden. NEj nu måste jag sova. Mamma och pappa blir arga om jag inte stänger av datan snart.Dem vill att jag ska sova. oke...natti nattis....akta dig för dom elaka getingarna som hemsöker dig i dina drömmar xd näää vad elak jag är domokun JA det var du faktiskt. God natt sov gott ses på måndag och sen kanske vi hörs i ehlgen eller någe. jao
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:24 pm
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss Du skulle inte kunna ändra till någon annan färg tror du? okej då -.- ...THERESA ÄR SEEEEEEEEEEEEEEGnöjd nu? NEj någon annan stil tack sen är jag nöjd. gör det själv whee A men jag skämtad eju hela tiden. NEj nu måste jag sova. Mamma och pappa blir arga om jag inte stänger av datan snart.Dem vill att jag ska sova. oke...natti nattis....akta dig för dom elaka getingarna som hemsöker dig i dina drömmar xd näää vad elak jag är domokun JA det var du faktiskt. God natt sov gott ses på måndag och sen kanske vi hörs i ehlgen eller någe. jao fåkade skriva ehlgen. vad dåligt det går att skriva är nog lite för trött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:27 pm
.. Do you have pie? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:28 pm
Filthy .. Do you have pie? domokun ....yesh xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:29 pm
FrodoLouLou Filthy .. Do you have pie? domokun ....yesh xp Me like pie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:29 pm
Filthy FrodoLouLou Filthy .. Do you have pie? domokun ....yesh xp Me like pie. mmm pie...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:30 pm
Somehow I love these tears run dry... cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:30 pm
FrodoLouLou Filthy FrodoLouLou Filthy .. Do you have pie? domokun ....yesh xp Me like pie. mmm pie... Pie is goooood!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|