|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 24, 2008 10:14 pm
Net being lame.. Not working.. Ive been trying to post this since 1030... Ill try to be on tommorrow.. sorry to all who need or wish to rp with me..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 24, 2008 11:31 pm
I was at Fanime ^^;; got some friends in town, gonna see Indiana Jones tomorrow. I should be around a bit more though tomorrow, other than the movie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 25, 2008 4:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 25, 2008 11:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 25, 2008 12:01 pm
I will be on tonight.. got alot to do today.. so ya.. look for me..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 25, 2008 9:57 pm
The one weekend im actually on some.. no one else is..
Cant stay on for long gotta wake up early tommorrow..
PM me to Rp.. Ill check back once in a while..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 26, 2008 12:59 am
fanime sweatdrop always busy and away on con weekend ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 26, 2008 7:20 am
Mange lever kun for penger Som de faktisk ikke trenger Jobber både natt og dag I et evig statusjag Men hva blir det så igjen Av det søte liv min venn
Å ligge på et svaberg og bare være til Og kjenne solen varme i en luft som er så mild Det er hva jeg kaller en smak Av honning Å vite at man ikke har behov for noen ting Nei bare kjenne gleden for alt som er omkring Det er hva jeg kaller en smak Av honning
Kapitalens krokodiller Stive blikk bak mørke briller Alt de ser er kun profitt Og de glefser alt er mitt Men hva blir det så igjen Av det søte liv min venn
Vandre langs en blomstereng med henne du har kjær Hvor alt er nytt og duggfriskt etter vennlig regnevær Det er hva jeg kaller en smak av honning Å høre at hun hvisker jeg er så glad i deg Å kysse henne kjærlig der blandt gress og timotei Det er hva jeg kaller en smak av honning
Mange glemmer det å lytte For det gir dem ingen nytte Kjøp og salg" er deres sang Mammons akkompagnement Men hva blir det så igjen Av det søte liv min venn
Det er hva jeg kaller en smak av honning Å lytte til en stemme en stille sommerkveld Hvor tonen er så fin og myk og varm og sensuell Det er hva jeg kaller en smak Av honning Å kjenne at du lever med alt som du har kjær Og vite hun du elsker hun sitter der så nær Det er hva jeg kaller en smak Av honning --------- English: Many live just for money That they don't really need Work both night a day In a eternal status chase But what is left behind Of the sweet life, my friend.
To lie on the shore and just exist To feel the sun's warth and the air so mild That's what i call a taste Of honey To know that you don't need anything at all No to just feel the joy of everything around That's what I call a taste Of honey
Capitalistic crocodiles Beady eyes behind dark glasses. All the see is pure profit Climing everything is theirs But what is left behind Of the sweet life, my friend.
To walk among flowers with the person you love Where all is fresh and aromatic after their rain That's what I call a taste of Honey To hear her whisper " I love you so" To kiss her friendly among daisies and crickets That's what I call a taste of honey
Many forget to listen Cause it doesn't benefit them Buy and sell is their song Mammons akkompagnement But what is left behind Of the sweet life, my friend.
To listen to a voice a late summer night Sounding so nice and sweet and sensual That's what I call a taste Of honey To feel that you're alive with all that you love To feel her loving you as she's sitting close That's what I call a taste Of honey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|