|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:27 am
FrodoLouLou jaja....han är ett litet ego...men nu är det helg och du slipper honom i några dagar 3nodding Han är ju överallt så jag tror nog att jag kommer se han någon gång under helgen. Hoppas jag slipper se honom. Japp han är ett litet ego. Det har du så rätt i.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:28 am
Dra ner quotes. Tessituss & Frodoloulou. Tack. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:31 am
TessiTuss FrodoLouLou Yannah Händer det nåt skoj här idag? jao...såg min bror på tv alldeles nyss whee domokun gjorde du? jao whee ...nu måste jag mobba honom lite när han kommer hem om 2 veckor.. domokun twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:35 am
FrodoLouLou jao whee ...nu måste jag mobba honom lite när han kommer hem om 2 veckor.. domokun twisted okej. hihi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:37 am
TessiTuss FrodoLouLou jao whee ...nu måste jag mobba honom lite när han kommer hem om 2 veckor.. domokun twisted okej. hihi. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:38 am
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou jao whee ...nu måste jag mobba honom lite när han kommer hem om 2 veckor.. domokun twisted okej. hihi. sweatdrop bråkat någe med matte då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:39 am
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou jao whee ...nu måste jag mobba honom lite när han kommer hem om 2 veckor.. domokun twisted okej. hihi. sweatdrop bråkat någe med matte då? faktiskt inte O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:40 am
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou jao whee ...nu måste jag mobba honom lite när han kommer hem om 2 veckor.. domokun twisted okej. hihi. sweatdrop bråkat någe med matte då? faktiskt inte O.o Det var verkligen ovanligt. För du bråkar ju typ jämt med henne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:45 am
TessiTuss Det var verkligen ovanligt. För du bråkar ju typ jämt med henne. jo jag vet xp ....men jag har bråkat med min webcam istället >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 11:08 am
FrodoLouLou TessiTuss Det var verkligen ovanligt. För du bråkar ju typ jämt med henne. jo jag vet xp ....men jag har bråkat med min webcam istället >_> okej. Så den funkar nu då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 11:15 am
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss Det var verkligen ovanligt. För du bråkar ju typ jämt med henne. jo jag vet xp ....men jag har bråkat med min webcam istället >_> okej. Så den funkar nu då? nä....datorn har ju fått nåt elakt virus eller vad det nu är....man tar bort allt som inte har vart på datorn förut...men sen kommer det tillbaka...så vi ska installera om hela datorn crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 11:18 am
FrodoLouLou nä....datorn har ju fått nåt elakt virus eller vad det nu är....man tar bort allt som inte har vart på datorn förut...men sen kommer det tillbaka...så vi ska installera om hela datorn crying okej. Men se det positiva med att installera om datan. Den funkar ju sen ju.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 11:19 am
TessiTuss FrodoLouLou nä....datorn har ju fått nåt elakt virus eller vad det nu är....man tar bort allt som inte har vart på datorn förut...men sen kommer det tillbaka...så vi ska installera om hela datorn crying okej. Men se det positiva med att installera om datan. Den funkar ju sen ju. ja...men jag måste BARA vänta i 2 veckor till -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 11:22 am
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou nä....datorn har ju fått nåt elakt virus eller vad det nu är....man tar bort allt som inte har vart på datorn förut...men sen kommer det tillbaka...så vi ska installera om hela datorn crying okej. Men se det positiva med att installera om datan. Den funkar ju sen ju. ja...men jag måste BARA vänta i 2 veckor till -.- Tänk på att jag fick vänta så länge jag med. Det är inte så svårt. Jo ska jag vara ärlig så använde jag pappas data.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|