|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 1:49 am
- Får inte vara vid datorn nåt mer idag, imorgon, och på lördag.. crying - Hade en mardröm som fick mig att må dåligt.. Känner mig mer ensam nu, när jag inte har nån att prata med.. -/+ Är själv hemma. -/+ Hoppas alla bilder jag beställt blir klara tills på söndag. + Blev nöjd med min svarta hårfärg. >w< + En dag kvar till julafton. whee + Två dagar kvar tills Hopey kommer hit, igen. ^^ + Sex dagar kvar tills vi varit ihop i ett år. heart + Åtta dagar kvar till nyårsafton. 3nodding + Ska få ett telefonsamtal imorgon. cool + Ska ringa ett telefonsamtal på nyårsafton. cool + Kanske ska rita julklapps-bilder sen. :3
Det var det.. sweatdrop Kommer tillbaks på söndag!..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 1:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 6:30 am
- Jävla b***h.. stare Inte konstigt att alla egentligen hatar dig.. - Hittade inget till pappa sad
+ Köpte en jätte fin svart handväska heart Älskar den + o_____o Jag träffade Viktor ch Tim i SolnaCentrum!! heart heart heart surprised I'm so happy x) + Träffa Sushi (Sussi) med whee + Handlat en jätte fin julklapp till mamma + Kjam dags snart domokun + Uh.. ehh.. Jimmie? xp heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 8:16 am
- familjen
+ msn och musik
sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 8:54 am
- Druckit för mycket mjölk fick ont i magen XD - Mycket att göra, stressigt..
+ Min quest går rätt bra, säger vi som domokun + Hade en liten "julafton" idag, fast ändå inte, fick en ny stereo domokun heart + Mitt rum blev mindre tack vare den, men det kanske är ett litet minus också XP + Får stanna uppe hur länge jag vill idag.. ninja Då ska vi se hur morsan får i paketet i min julstrumpa om jag "råkar" vara vaken twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 1:08 pm
- Sjuk - Jag saknar Viktor typ s**t mycket sad - Ugh.. Alla hatar mig för att jag är så kill galen.. sweatdrop - MOBIL! gonk heart
+ Fick jätte många fina grejer heart Plattång, Klocka, Mp3 Spelare med 256mb, en fin ring, tröja, bio biljetter, Animatrix och 1000:- + Min sötis whee + Jag kommer nog må mycket bättre när jag undviker internet.. So.. baii baii<<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 1:53 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 1:57 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:21 pm
+ massa fina julklappar + julafton + Kalle Anka
- ingen snö - det känns inte som julafton - Mår ganska dåligt - orkar inte tänka
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:30 pm
- sjukt mätt. - sjukt SJUKT mätt. - jag hatar likör. - måste baka kaka. - jak er ingen snel hest.
+ plattång nyusha!
+ matilda: "jag älskar min hedda" surprised heart heart whee heart heart gonk heart whee gonk heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:35 pm
halcyon. robot chant - jak er ingen snel hest. Du Er Visst Snel Hest domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 4:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 5:54 pm
-kalle anka -godis
+ paket + min tandlakare xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 10:33 am
+ Julafton igår, juldag idag. Fick mycket bra presenter och hade det jättetrevligt + Ska träffa Jenny på måndag (dock kl 12 på förmiddagen... yikes) + Är på allmänt bra humör :] + Ska förmodligen köpa el gitarr samma dag jag ska träffa Jenny
- Är lite trött typ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|