|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 9:31 am
Zakou Nenharma Wie is hier een dommerik?? ik...ik...ik...zo wat een echo! wie is de koning van wezel?? ezel...ezel...ezel...nog eentje! wie vindt zakou een slimmerik?? hahaha... ik niet*mean look* Linda lol ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 9:33 am
Oranjekorfbalpizza! Great, ik ben niemand stare aawh tuurlijk ben je iemand maar je was hier nog niet toen ik poste xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 9:37 am
Norwood Zakou Nenharma Wie is hier een dommerik?? ik...ik...ik...zo wat een echo! wie is de koning van wezel?? ezel...ezel...ezel...nog eentje! wie vindt zakou een slimmerik?? hahaha... ik niet*mean look* Linda lol ^^ heee mensen in de guild (tegelijkertijd met mij xp )!!! hoi norwood ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 12:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 11:30 am
het spijt me dat ik je moet teleurstellen, maar iedereen is niet aanwezig... xp blaugh xd let niet op mij, heb maffe bui, maar hallo oranjekorfbalpizza!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:31 am
Hoi ^_^
btw ik kan me geen klaag topic herinneren we hebben wel en huiltopic maar is dat het zelfde?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:34 am
Darlaa Hoi ^_^ btw ik kan me geen klaag topic herinneren we hebben wel en huiltopic maar is dat het zelfde? ongeveer whee maar een klaag topic hadden we toch wel? of ben ik nu te veel in de war met de andere guild sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:36 am
number_17 Darlaa Hoi ^_^ btw ik kan me geen klaag topic herinneren we hebben wel en huiltopic maar is dat het zelfde? ongeveer whee maar een klaag topic hadden we toch wel? of ben ik nu te veel in de war met de andere guild sweatdrop Volgens mij waren klaagtopic en huiltopic hetzelfde hoor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:37 am
Uumie-chan number_17 Darlaa Hoi ^_^ btw ik kan me geen klaag topic herinneren we hebben wel en huiltopic maar is dat het zelfde? ongeveer whee maar een klaag topic hadden we toch wel? of ben ik nu te veel in de war met de andere guild sweatdrop Volgens mij waren klaagtopic en huiltopic hetzelfde hoor. ja in die huil topic werd wat afgeklaagt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:38 am
Uumie-chan number_17 Darlaa Hoi ^_^ btw ik kan me geen klaag topic herinneren we hebben wel en huiltopic maar is dat het zelfde? ongeveer whee maar een klaag topic hadden we toch wel? of ben ik nu te veel in de war met de andere guild sweatdrop Volgens mij waren klaagtopic en huiltopic hetzelfde hoor. naja als je huild ben je verdrietig als je klaagt ben je boos ^_^ zijn wel verschillende situaties.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:40 am
number_17 Uumie-chan number_17 Darlaa Hoi ^_^ btw ik kan me geen klaag topic herinneren we hebben wel en huiltopic maar is dat het zelfde? ongeveer whee maar een klaag topic hadden we toch wel? of ben ik nu te veel in de war met de andere guild sweatdrop Volgens mij waren klaagtopic en huiltopic hetzelfde hoor. ja in die huil topic werd wat afgeklaagt xd Ja das wel zo xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:43 am
Darlaa number_17 Uumie-chan number_17 Darlaa Hoi ^_^ btw ik kan me geen klaag topic herinneren we hebben wel en huiltopic maar is dat het zelfde? ongeveer whee maar een klaag topic hadden we toch wel? of ben ik nu te veel in de war met de andere guild sweatdrop Volgens mij waren klaagtopic en huiltopic hetzelfde hoor. ja in die huil topic werd wat afgeklaagt xd Ja das wel zo xd noudan wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 11:15 am
<(o.o)> ^(o.o)^ (>o.o)> ^(o.o)^ <(o.o<) ^(o.o)^ <(o.o)>
eh, jah, doe ook is een dansje O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 11:19 am
Darlaa <(o.o)> ^(o.o)^ (>o.o)> ^(o.o)^ <(o.o<) ^(o.o)^ <(o.o)> eh, jah, doe ook is een dansje O_o *maakt op een been een vreemd dansje en fluit een liedje* ehm..en dan? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |