Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 1246 1247 1248 1249 1250 1251 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Filthy

Vice Captain

PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:28 am

*ramla in genom dörren* my.. legs.. hurts.. gonk
PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:28 am

Petsy
*Sprutar vatten på folk* ....
Nu försvinner jag! Ni får aldrig se mig mer! domokun *Tar sin resväska och går ut*

Nää.. gonk

lM DEAD

Wilykit

PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:29 am

prrnill
Valkyria86
Ingen aning om vart det är men det är nog skitbra.. razz
Sandviken är så litet så det nästan inte finns. blaugh
Haha, ok.. Vart i världen ligger det egentligen? razz
PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:30 am

Chibi Strawberry
Jag vet vart Sandviken ligger. ninja

Fast det kanske inte är så konstigt. :\

Var är du nånstans? eek

Filthy

Vice Captain

TessiTuss

PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:30 am

Valkyria86
TessiTuss
Det var en kille på min skola som sa det där orden till mig idag. Han hade slutat säga det i ungefär 10 veckor. Nu i dag började han igen. Det känns som att han vill att jag ska må dåligt.

Kan nästan lova dig att han vill det om han håller på så. Hum.. Vet inte om ifrågasättande är det rätt,a det var vad jag gjorde, men det blev bara värre... Jag var.. Anorlunda.
Men kuratorer och sköterskorna ska ha tystnadsplikt. Gå och prata med någon av dem eller boka en tid för att prata..
Ska nog säga till min kvaletetstidslärare på måndag. Eller så går jag till rektorn. För jag vill verkligen få ett slut på det här.
PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:31 am

TessiTuss
Valkyria86
TessiTuss
Det var en kille på min skola som sa det där orden till mig idag. Han hade slutat säga det i ungefär 10 veckor. Nu i dag började han igen. Det känns som att han vill att jag ska må dåligt.

Kan nästan lova dig att han vill det om han håller på så. Hum.. Vet inte om ifrågasättande är det rätt,a det var vad jag gjorde, men det blev bara värre... Jag var.. Anorlunda.
Men kuratorer och sköterskorna ska ha tystnadsplikt. Gå och prata med någon av dem eller boka en tid för att prata..
Ska nog säga till min kvaletetstidslärare på måndag. Eller så går jag till rektorn. För jag vill verkligen få ett slut på det här.
JA, kan dock inte vara säker på att det gör det.. MEn de kommer antgligen att prata med han.. Grejen är det att många lärare och rektorer inte har en aning om vad de sak göra..

Wilykit

lM DEAD

PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:31 am

TessiTuss
Valkyria86
TessiTuss

I hope it'll turn out good
PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:32 am

Sephyre
TessiTuss
Valkyria86
TessiTuss

I hope it'll turn out good
Det hoppas jag med.

TessiTuss

Wilykit

PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:33 am

Men nu ska jag iväg och äta...
Ha det fint!
Kommer nog in senare igen kanse ninja
PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:35 am

Filthy
Chibi Strawberry
Jag vet vart Sandviken ligger. ninja

Fast det kanske inte är så konstigt. :\

Var är du nånstans? eek
rolleyes

[ Metamorphoze ]

TessiTuss

PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:35 am

Valkyria86
TessiTuss
Valkyria86
TessiTuss

JA, kan dock inte vara säker på att det gör det.. MEn de kommer antgligen att prata med han.. Grejen är det att många lärare och rektorer inte har en aning om vad de sak göra..
Jag tror att min rektor kommer att göra nånting åt det. För han vill inte ha mobbing på min skola. Man kan ju i alla fall hoppas att lärare och rektorer på min skola gör någonting åt det.
PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:39 am

Bad girl. sweatdrop

[ Metamorphoze ]

Niddler

PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:52 am

<.< ... >.>
PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:56 am

>.<

Wau-chan

Niddler

PostPosted: Fri Sep 10, 2004 8:58 am

mymlans dotter
>.<
3nodding
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 1246 1247 1248 1249 1250 1251 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games