|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:28 am
*ramla in genom dörren* my.. legs.. hurts.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:28 am
Petsy *Sprutar vatten på folk* .... Nu försvinner jag! Ni får aldrig se mig mer! domokun *Tar sin resväska och går ut* Nää.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:29 am
prrnill Valkyria86 Ingen aning om vart det är men det är nog skitbra.. razz Sandviken är så litet så det nästan inte finns. blaugh Haha, ok.. Vart i världen ligger det egentligen? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:30 am
Chibi Strawberry Jag vet vart Sandviken ligger. ninja
Fast det kanske inte är så konstigt. :\ Var är du nånstans? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:30 am
Valkyria86 TessiTuss Det var en kille på min skola som sa det där orden till mig idag. Han hade slutat säga det i ungefär 10 veckor. Nu i dag började han igen. Det känns som att han vill att jag ska må dåligt. Kan nästan lova dig att han vill det om han håller på så. Hum.. Vet inte om ifrågasättande är det rätt,a det var vad jag gjorde, men det blev bara värre... Jag var.. Anorlunda. Men kuratorer och sköterskorna ska ha tystnadsplikt. Gå och prata med någon av dem eller boka en tid för att prata..Ska nog säga till min kvaletetstidslärare på måndag. Eller så går jag till rektorn. För jag vill verkligen få ett slut på det här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:31 am
TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Det var en kille på min skola som sa det där orden till mig idag. Han hade slutat säga det i ungefär 10 veckor. Nu i dag började han igen. Det känns som att han vill att jag ska må dåligt. Kan nästan lova dig att han vill det om han håller på så. Hum.. Vet inte om ifrågasättande är det rätt,a det var vad jag gjorde, men det blev bara värre... Jag var.. Anorlunda. Men kuratorer och sköterskorna ska ha tystnadsplikt. Gå och prata med någon av dem eller boka en tid för att prata..Ska nog säga till min kvaletetstidslärare på måndag. Eller så går jag till rektorn. För jag vill verkligen få ett slut på det här. JA, kan dock inte vara säker på att det gör det.. MEn de kommer antgligen att prata med han.. Grejen är det att många lärare och rektorer inte har en aning om vad de sak göra..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:31 am
TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Det var en kille på min skola som sa det där orden till mig idag. Han hade slutat säga det i ungefär 10 veckor. Nu i dag började han igen. Det känns som att han vill att jag ska må dåligt. Kan nästan lova dig att han vill det om han håller på så. Hum.. Vet inte om ifrågasättande är det rätt,a det var vad jag gjorde, men det blev bara värre... Jag var.. Anorlunda. Men kuratorer och sköterskorna ska ha tystnadsplikt. Gå och prata med någon av dem eller boka en tid för att prata..Ska nog säga till min kvaletetstidslärare på måndag. Eller så går jag till rektorn. För jag vill verkligen få ett slut på det här. I hope it'll turn out good
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:32 am
Sephyre TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Det var en kille på min skola som sa det där orden till mig idag. Han hade slutat säga det i ungefär 10 veckor. Nu i dag började han igen. Det känns som att han vill att jag ska må dåligt. Kan nästan lova dig att han vill det om han håller på så. Hum.. Vet inte om ifrågasättande är det rätt,a det var vad jag gjorde, men det blev bara värre... Jag var.. Anorlunda. Men kuratorer och sköterskorna ska ha tystnadsplikt. Gå och prata med någon av dem eller boka en tid för att prata..Ska nog säga till min kvaletetstidslärare på måndag. Eller så går jag till rektorn. För jag vill verkligen få ett slut på det här. I hope it'll turn out good Det hoppas jag med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:33 am
Men nu ska jag iväg och äta... Ha det fint! Kommer nog in senare igen kanse ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:35 am
Filthy Chibi Strawberry Jag vet vart Sandviken ligger. ninja
Fast det kanske inte är så konstigt. :\ Var är du nånstans? eek rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:35 am
Valkyria86 TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Det var en kille på min skola som sa det där orden till mig idag. Han hade slutat säga det i ungefär 10 veckor. Nu i dag började han igen. Det känns som att han vill att jag ska må dåligt. Kan nästan lova dig att han vill det om han håller på så. Hum.. Vet inte om ifrågasättande är det rätt,a det var vad jag gjorde, men det blev bara värre... Jag var.. Anorlunda. Men kuratorer och sköterskorna ska ha tystnadsplikt. Gå och prata med någon av dem eller boka en tid för att prata..Ska nog säga till min kvaletetstidslärare på måndag. Eller så går jag till rektorn. För jag vill verkligen få ett slut på det här. JA, kan dock inte vara säker på att det gör det.. MEn de kommer antgligen att prata med han.. Grejen är det att många lärare och rektorer inte har en aning om vad de sak göra..Jag tror att min rektor kommer att göra nånting åt det. För han vill inte ha mobbing på min skola. Man kan ju i alla fall hoppas att lärare och rektorer på min skola gör någonting åt det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:39 am