|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:21 am
Sephyre TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Får man säga vad som helst till någon? Det finns nått som kallas för yttrande frihet så..Så en någon får säga hora,b***h,anorexiabarn mm? Visst, man får säga så till andra om man vill, men det är inte speciellt trevligt eller snällt. sad Tycker inte jag heller och jag fick höra det där orden av en kille på min skola idag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:21 am
*lägger sig mitt på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:22 am
Moop, nu försvinner jag. Måste hitta ett par nya brallor innan man sticker iväg med Prrnill. rolleyes Tataah, folket!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 *kuttrar lite allmänt* hur är det? Bara bra tack. Med dig? 3nodding Lite utråkad men det funkar alltid... smile Fredag, massa skönt.. Indeed.. *ler stort* whee *tycka om fredagar* Japp.. Ska det göras nått kul då? Ska se på.. Idol 2004.. razz Sen så ska jag festa imorgon... ninja Samma här, Idol 2004 är ju grymt. whee Ska svänga ner på stan också. 3nodding Oooh... Vilken stad? Stad och stad. Sandviken. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Får man säga vad som helst till någon? Det finns nått som kallas för yttrande frihet så..Så en någon får säga hora,b***h,anorexiabarn mm? Det är ingen som kan hinda en, men om det är rätt eller befogat är en anna sak.om man får höra detta under skoltid. Ska man då säga åt någon vuxen om man mår dligt av det som personen sagt? Kuratorn eller skolsköterskan. Dock kan man egentligen kalla saker som det för trackaserier och mobbing om det upprepas.. Och jag vet, sådant tar....Har själv varit där om du behöver prata.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:23 am
D0ppelganger Moop, nu försvinner jag. Måste hitta ett par nya brallor innan man sticker iväg med Prrnill. rolleyes Tataah, folket! Ses snart! *putta iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:24 am
D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 *vänder sig om och står helt plötsligt nos mot nos med* eeh...? sweatdrop *ler lite och snoosar på* *kryper in och gömmer sig i sin nitmare scarf* *lägger huvudet på sne och tittar på* *vickar lite på vingarna på huudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:24 am
Valkyria86 TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Får man säga vad som helst till någon? Det finns nått som kallas för yttrande frihet så..Så en någon får säga hora,b***h,anorexiabarn mm? Det är ingen som kan hinda en, men om det är rätt eller befogat är en anna sak.om man får höra detta under skoltid. Ska man då säga åt någon vuxen om man mår dligt av det som personen sagt? Kuratorn eller skolsköterskan. Dock kan man egentligen kalla saker som det för trackaserier och mobbing om det upprepas.. Och jag vet, sådant tar....Har själv varit där om du behöver prata.Det var en kille på min skola som sa det där orden till mig idag. Han hade slutat säga det i ungefär 10 veckor. Nu i dag började han igen. Det känns som att han vill att jag ska må dåligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:25 am
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 *kuttrar lite allmänt* hur är det? Bara bra tack. Med dig? 3nodding Lite utråkad men det funkar alltid... smile Fredag, massa skönt.. Indeed.. *ler stort* whee *tycka om fredagar* Japp.. Ska det göras nått kul då? Ska se på.. Idol 2004.. razz Sen så ska jag festa imorgon... ninja Samma här, Idol 2004 är ju grymt. whee Ska svänga ner på stan också. 3nodding Oooh... Vilken stad? Stad och stad. Sandviken. neutral Ingen aning om vart det är men det är nog skitbra.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Sprutar vatten på folk* .... Nu försvinner jag! Ni får aldrig se mig mer! domokun *Tar sin resväska och går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:26 am
Valkyria86 Ingen aning om vart det är men det är nog skitbra.. razz Sandviken är så litet så det nästan inte finns. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:27 am
TessiTuss Det var en kille på min skola som sa det där orden till mig idag. Han hade slutat säga det i ungefär 10 veckor. Nu i dag började han igen. Det känns som att han vill att jag ska må dåligt. Kan nästan lova dig att han vill det om han håller på så. Hum.. Vet inte om ifrågasättande är det rätt,a det var vad jag gjorde, men det blev bara värre... Jag var.. Anorlunda. Men kuratorer och sköterskorna ska ha tystnadsplikt. Gå och prata med någon av dem eller boka en tid för att prata..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:28 am
Nu måste lilla jag försvinna. *kramar alla kramvänliga* Buh-bye!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|