|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:01 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill Jovars, det gick utmärkt. *reser sig upp* Ska du ha hjälp? så bra whee ja tack.. *tar tag i armarna och drar upp* Sisådär. 3nodding tack 3nodding *rufsa till håret på* xp Det är redan rufsigt, men tack iaf. blaugh vad har du gjort? näe jag bara skoja;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill Jovars, det gick utmärkt. *reser sig upp* Ska du ha hjälp? så bra whee ja tack.. *tar tag i armarna och drar upp* Sisådär. 3nodding tack 3nodding *rufsa till håret på* xp Det är redan rufsigt, men tack iaf. blaugh vad har du gjort? näe jag bara skoja;P Vad tror du om mig? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon naaw han har ont..i love it! crying <---glädje tårar *gnäller högt* okey då..sluta måste du göra allt tråkigt? Tråkigt? Jag gnäller bara som en duktig underlägsen slav. rolleyes xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 *funderar på om det existerar nått liv här inne idag* *räknas inte som liv* :S Ne, räknas som söt razz *äta på horn* Mwiep! whee heart *krypa upp i knät på* *kittla med svans under nosen* *rynka på* Pfft! *kyttra* *snoosa på halsen* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:03 am
prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 *funderar på om det existerar nått liv här inne idag* *vara halvt liv* *krypa upp innanför tröjan på och kuttra lite* Mjiip! whee *ticka upp ur halsrigningen på och nosa på* *klia bakom örat* whee *bo där och må gott* 3nodding *krama om* *känner sig adopterad och mår massa bra*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon naaw han har ont..i love it! crying <---glädje tårar *gnäller högt* okey då..sluta måste du göra allt tråkigt? Tråkigt? Jag gnäller bara som en duktig underlägsen slav. rolleyes xp *sticka ut tungan mot*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 *funderar på om det existerar nått liv här inne idag* *vara halvt liv* *krypa upp innanför tröjan på och kuttra lite* Mjiip! whee *ticka upp ur halsrigningen på och nosa på* *klia bakom örat* whee *bo där och må gott* 3nodding *krama om* *känner sig adopterad och mår massa bra* *klappar på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill Jovars, det gick utmärkt. *reser sig upp* Ska du ha hjälp? så bra whee ja tack.. *tar tag i armarna och drar upp* Sisådär. 3nodding tack 3nodding *rufsa till håret på* xp Det är redan rufsigt, men tack iaf. blaugh vad har du gjort? näe jag bara skoja;P Vad tror du om mig? eek inget sånt damit eek jag tror bara att du är min syrra.. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:04 am
D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 *funderar på om det existerar nått liv här inne idag* *räknas inte som liv* :S Ne, räknas som söt razz *äta på horn* Mwiep! whee heart *krypa upp i knät på* *kittla med svans under nosen* *rynka på* Pfft! *kyttra* *snoosa på halsen* whee *ikka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill Jovars, det gick utmärkt. *reser sig upp* Ska du ha hjälp? så bra whee ja tack.. *tar tag i armarna och drar upp* Sisådär. 3nodding tack 3nodding *rufsa till håret på* xp Det är redan rufsigt, men tack iaf. blaugh vad har du gjort? näe jag bara skoja;P Vad tror du om mig? eek inget sånt damit eek jag tror bara att du är min syrra.. rolleyes Phew.. tur för dig det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:05 am
*kuttrar lite allmänt* hur är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:05 am
Mwäää, Snabeldraken!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:06 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill Jovars, det gick utmärkt. *reser sig upp* Ska du ha hjälp? så bra whee ja tack.. *tar tag i armarna och drar upp* Sisådär. 3nodding tack 3nodding *rufsa till håret på* xp Det är redan rufsigt, men tack iaf. blaugh vad har du gjort? näe jag bara skoja;P Vad tror du om mig? eek inget sånt damit eek jag tror bara att du är min syrra.. rolleyes Phew.. tur för dig det. xp *klättra upp på axlarna* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|