|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:49 am
Valkyria86 *funderar på om det existerar nått liv här inne idag* *räknas inte som liv* :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:49 am
*Har tråkigt och förpestar världen med sitt
*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:50 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp visst är jag duktig? wink indeedy.. sweatdrop sweatdrop *putta på* xp ey! *putta tillbaka* *dra ner i fallet* whee gonk *göra så du landar på mig* stressed aj.. sweatdrop eek *rulla av* gick det bra?..aj..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:50 am
prrnill Kanske är heavy som har skrivit den text-raden då wink Mjo, måste vara så. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:51 am
D0ppelganger prrnill Kanske är heavy som har skrivit den text-raden då wink Mjo, måste vara så. razz Snillen spekulerar! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:51 am
D0ppelganger Valkyria86 *funderar på om det existerar nått liv här inne idag* *räknas inte som liv* :S Ne, räknas som söt razz *äta på horn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:52 am
jiminijon nemen en liten unge att plåga heart twisted Unge...?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 *funderar på om det existerar nått liv här inne idag* *vara halvt liv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill D0ppelganger prrnill Kanske är heavy som har skrivit den text-raden då wink Mjo, måste vara så. razz Snillen spekulerar! xd IQ'n ökar! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:53 am
D0ppelganger jiminijon nemen en liten unge att plåga heart twisted Unge...?! gonk *peta hårt med en pinne* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp visst är jag duktig? wink indeedy.. sweatdrop sweatdrop *putta på* xp ey! *putta tillbaka* *dra ner i fallet* whee gonk *göra så du landar på mig* stressed aj.. sweatdrop eek *rulla av* gick det bra?..aj.. Jovars, det gick utmärkt. *reser sig upp* Ska du ha hjälp?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Valkyria86 *funderar på om det existerar nått liv här inne idag* *vara halvt liv* *krypa upp innanför tröjan på och kuttra lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 *funderar på om det existerar nått liv här inne idag* *räknas inte som liv* :S Ne, räknas som söt razz *äta på horn* Mwiep! whee heart *krypa upp i knät på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:54 am
Valkyria86 prrnill Valkyria86 *funderar på om det existerar nått liv här inne idag* *vara halvt liv* *krypa upp innanför tröjan på och kuttra lite* Mjiip! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:54 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon nemen en liten unge att plåga heart twisted Unge...?! gonk *peta hårt med en pinne* whee ... ... ...Ajje! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|