|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:43 am
prrnill jiminijon japp visst är jag duktig? wink indeedy.. sweatdrop sweatdrop *putta på* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:43 am
prrnill Hah, nu kommer det roliga. xd "Ett sista slaaag, sen får jag friiiiid. Ett sista glaaas helt utan tiii-iiiid" Är det så han säger? :S Trott att han snackat om typ...te, eller något. Ett sista liiv, ett sista stråå. När du har skördat får jag gååå-åååå!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:44 am
jiminijon prrnill jiminijon japp visst är jag duktig? wink indeedy.. sweatdrop sweatdrop *putta på* xp ey! *putta tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:44 am
jiminijon razz *låsa fast igen* whee Näääe... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:46 am
D0ppelganger prrnill Hah, nu kommer det roliga. xd "Ett sista slaaag, sen får jag friiiiid. Ett sista glaaas helt utan tiii-iiiid" Är det så han säger? :S Trott att han snackat om typ...te, eller något. Ett sista liiv, ett sista stråå. När du har skördat får jag gååå-åååå! Ja, det är så han säger siddu. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*funderar på om det existerar nått liv här inne idag*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp visst är jag duktig? wink indeedy.. sweatdrop sweatdrop *putta på* xp ey! *putta tillbaka* *dra ner i fallet* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:47 am
D0ppelganger jiminijon razz *låsa fast igen* whee Näääe... sad joo whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill D0ppelganger prrnill Hah, nu kommer det roliga. xd "Ett sista slaaag, sen får jag friiiiid. Ett sista glaaas helt utan tiii-iiiid" Är det så han säger? :S Trott att han snackat om typ...te, eller något. Ett sista liiv, ett sista stråå. När du har skördat får jag gååå-åååå! Ja, det är så han säger siddu. 3nodding Antingen te eller något annat udda. I äkta Hjalle-stil. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp visst är jag duktig? wink indeedy.. sweatdrop sweatdrop *putta på* xp ey! *putta tillbaka* *dra ner i fallet* whee gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:48 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp visst är jag duktig? wink indeedy.. sweatdrop sweatdrop *putta på* xp ey! *putta tillbaka* *dra ner i fallet* whee gonk *göra så du landar på mig* stressed aj.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill Hah, nu kommer det roliga. xd "Ett sista slaaag, sen får jag friiiiid. Ett sista glaaas helt utan tiii-iiiid" Är det så han säger? :S Trott att han snackat om typ...te, eller något. Ett sista liiv, ett sista stråå. När du har skördat får jag gååå-åååå! Ja, det är så han säger siddu. 3nodding Antingen te eller något annat udda. I äkta Hjalle-stil. razz Kanske är heavy som har skrivit den text-raden då wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon razz *låsa fast igen* whee Näääe... sad joo whee Näääe. *ser jätteliten och über-ynklig ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:49 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon razz *låsa fast igen* whee Näääe... sad joo whee Näääe. *ser jätteliten och über-ynklig ut* nemen en liten unge att plåga heart twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:49 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp visst är jag duktig? wink indeedy.. sweatdrop sweatdrop *putta på* xp ey! *putta tillbaka* *dra ner i fallet* whee gonk *göra så du landar på mig* stressed aj.. sweatdrop eek *rulla av*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|