|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:33 am
jiminijon *peta med pinne i örat på* o_O *peta i ögat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:34 am
D0ppelganger jiminijon *peta med pinne i örat på* o_O *peta i ögat* ey!vad var det bra för? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:34 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger Oh yes. *börjar sjunga* Även döden kan dö, det är dags för mig att vila. Slagen som jag delar ut är väldigt instabila. Mjiiip! whee whee En stadig hand på lien är mitt enda levebröd. Och om jag darrar på min hand så kan jag lika-bra va' död. "Det är dags för dig min kära att följa med mig ut. Till ett land som du får ärva. Det jag skymtar är mitt slut." xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:35 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon *peta med pinne i örat på* o_O *peta i ögat* ey!vad var det bra för? neutral Ögon är roliga... *peta mera*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:36 am
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger Oh yes. *börjar sjunga* Även döden kan dö, det är dags för mig att vila. Slagen som jag delar ut är väldigt instabila. Mjiiip! whee whee En stadig hand på lien är mitt enda levebröd. Och om jag darrar på min hand så kan jag lika-bra va' död. "Det är dags för dig min kära att följa med mig ut. Till ett land som du får ärva. Det jag skymtar är mitt slut." xd Ditt öde är att vandra här i mellanrikets land. Och det enda som jag lämnar det är lien från min haaaand! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:36 am
jiminijon prrnill *kastar ett pappersflygplan på* *kasta tbx* *kasta tillbaka igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:37 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon *peta med pinne i örat på* o_O *peta i ögat* ey!vad var det bra för? neutral Ögon är roliga... *peta mera* *dra i håret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:38 am
prrnill jiminijon prrnill *kastar ett pappersflygplan på* *kasta tbx* *kasta tillbaka igen* *smyga till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:38 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger Oh yes. *börjar sjunga* Även döden kan dö, det är dags för mig att vila. Slagen som jag delar ut är väldigt instabila. Mjiiip! whee whee En stadig hand på lien är mitt enda levebröd. Och om jag darrar på min hand så kan jag lika-bra va' död. "Det är dags för dig min kära att följa med mig ut. Till ett land som du får ärva. Det jag skymtar är mitt slut." xd Ditt öde är att vandra här i mellanrikets land. Och det enda som jag lämnar det är lien från min haaaand! blaugh Hah, nu kommer det roliga. xd "Ett sista slaaag, sen får jag friiiiid. Ett sista glaaas helt utan tiii-iiiid"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:40 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kastar ett pappersflygplan på* *kasta tbx* *kasta tillbaka igen* *smyga till* Smög du dig ner från hyllan? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:40 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kastar ett pappersflygplan på* *kasta tbx* *kasta tillbaka igen* *smyga till* Smög du dig ner från hyllan? eek japp visst är jag duktig? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:41 am