|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 1:41 pm
Ik sluit hierbij de discussie van de secret items. Ik heb ze ook gedelete, om VO's wens te respecteren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 1:41 pm
Psionica lijkt me cool.
on my mind:
>Was het maar 2 uur terug, was gezzelig bij britt, lekker achter de flipperkast gespeelt, gedanst op muziek van de jukebox, en film gekeken vanaf de grond met een deken een kussen en een steeWv erbij biggrin <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 2:39 pm
Heb net eindelijk mijn inventory gerearranged. Lange tijd stonden mijn geliefde itempjes in volgorde dat ik ze gekocht had goed op hun plaats te wezen. maar aan het einde stonden de items vanwege de updates wel bij soort en boven door elkaar, dus heb met kloppend hart toch de save knop ingedrukt (hoezo overdrijf ik?) Ze staan nu in volgorde van verschijning op Gaia, ik ben geloof ik de hele dag bezig geweet nummers en data van al mijn items op te zoeken en ze te rangschikken, ben ik gek? nee... ja? (was moeilijk hoor XD was erg gehecht aan mijn oorsprokelijke volgorde) Ik heb gewoon systeem nodig, hmm het ziet er wel een stuk netter uit smile .
((vraagje O_o is iemand geinterresseert in dit soort lectuur ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 1:33 am
on my mind: Een CG waar ik mee bezig ben domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 4:37 am
Mijn vriendje komt vandaag voor de 1e x logeren, en ik ben stiknerveus, en ook bang (ik heb dus bindingsangst, voor degenen die het niet wisten). Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat en ik geen paniekaanval krijg ofzo crying
Verder... binnenkort tentamen & inleverweken. 5 werkstukken, 1 bandopname en 2 tentamens. Dat wordt zweten... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 6:12 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 6:16 am
Uumie-chan Mijn vriendje komt vandaag voor de 1e x logeren, en ik ben stiknerveus, en ook bang (ik heb dus bindingsangst, voor degenen die het niet wisten). Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat en ik geen paniekaanval krijg ofzo crying Verder... binnenkort tentamen & inleverweken. 5 werkstukken, 1 bandopname en 2 tentamens. Dat wordt zweten... confused Succes, dan smile ButtonFly On my mind: Mijn relaties met m'n ouders zijn nu dusdanig veranderd dat ik bang ben dat dat niet meer zoals het oude wordt. Ik heb de laatste tijd ook erge idee�n die ik liever voor me houdt... oeh, dat is minder, ik hoop voor je dat ut weer goed komt rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 6:58 am
Uumie-chan Mijn vriendje komt vandaag voor de 1e x logeren, en ik ben stiknerveus, en ook bang (ik heb dus bindingsangst, voor degenen die het niet wisten). Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat en ik geen paniekaanval krijg ofzo crying Verder... binnenkort tentamen & inleverweken. 5 werkstukken, 1 bandopname en 2 tentamens. Dat wordt zweten... confused Uum, het is vast veel minder erg dan je denkt! Probeer gewoon zo weinig mogelijk aan je bindingsangst te denken! Deefkej oeh, dat is minder, ik hoop voor je dat ut weer goed komt rolleyes Ik ben bang dat het niet meer goed komt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:59 am
hier niet biggrin
On my mind:
> yay, dalik naar buiten, naar skatebaan <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:26 am
>on my mind:
Poop... i'm buisy with a book...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:38 am
Buttonfly, ik hoop dat het toch nog wel ooit goed komt. En je weet het, als je wilt praten dan ben ik er.
On my mind: Het visualiseren van mijn bed wordt steeds makkelijker.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 1:48 pm
Tis zo stil in de guild...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 1:53 pm
kiek Tis zo stil in de guild... Herfstvakantie. Ik denk dat veel mensen weg zijn. Een vriendin van mij moest om half vijf opstaan, 12 uur rijden naar Saint Tropez >_<. En het is natuurlijk al 11 uur stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 1:55 pm
ButtonFly kiek Tis zo stil in de guild... Herfstvakantie. Ik denk dat veel mensen weg zijn. Een vriendin van mij moest om half vijf opstaan, 12 uur rijden naar Saint Tropez >_<. En het is natuurlijk al 11 uur stare Dat is waar... Ik heb net tv zitten kijken en ik ben dus helemaal het tijdsgevoel kwijt als ik niet op de klok kijk xp Misschien moet ik ook maar naar bed gaan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |