|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 9:37 am
+ Varit ute med Sanna + Snackat med Anton och andra kasiga människor
- Min förkylning har bara blivit värre.. sad - Vet inte riktigt vad jag skall göra x_X;; - Snorungen är här!!!! gonk - Filmkvällen blev inte av...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:28 pm
- alla p堩nt har delats upp i antingen snobbiga bitchar eller stupid noobs utan n崠vettigt att s䧡. d䲠f?ann min st?a goldinkomstk䬬a. xd mad - har inte varit hos doktorn. heh. + har presenter till alla. ^^ - ...men jag vet inte om jag v姡r ge tiny hennes... gonk lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:32 pm
Kommer inte ih姠s堭ycket av dagen XD Men.. + B?de p堭in Quest idag. Tack s堭ycket f?ilden Mushi, den verkar dra folk, iallafall n姲a p場5 min whee 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:54 pm
+Rosa hår heart +Jullavslutning +Patrik whee heart +Slipknot
-Blåste nästan ut på bilvägen -Blåste nästan ner i diket -Förblindad av all snö som flög runt -Orkar inte gå o sova :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 3:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 3:16 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 4:29 pm
+ Filmkvällen blev av iaf ^^
+ xDDD MR.BERGISS!!!!!!XDDD*dör av skratt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 4:45 pm
Sostrate + xDDD MR.BERGISS!!!!!!XDDD*dör av skratt* OMG!?! LOOOOOOOOOOL xd xd domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 4:49 pm
~Rufus-kun~ Sostrate + xDDD MR.BERGISS!!!!!!XDDD*dör av skratt* OMG!?! LOOOOOOOOOOL xd xd domokun Får aldrig nog av det XDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 10:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 1:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 1:11 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 1:13 am
- Jag tror jag har fått en infektion igen.. - Uäh.. Tomas svarar inte.. nu blir jag orolig.. gonk - Snålisar!
+ YES!!! YES YES YES!! JAG HAR ÄNTLIGEN KOMMIT VIDARE I "Sailor Moon - Another Story" xd !!!! + Ska åka till Kista och julhandla + Bara en dag kvar, till vad? Ja man kan ju undra.. rolleyes + Neopets! domokun heart + Julklappar under granen eek *Vill öppna dom nu*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 1:34 am
+ Ska nog hämta ut min lön idag ^^ + Imorgon är det julafton! + Julgran xd
- Fortfarande nästan ingen snö ute ._. - Jag lyckas inge bra med min teckning ._. - Posten tar betalt för att hämta ut pengar stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 1:39 am
+ Idag får jag mina julklappar från Mamma :3 + Aranea är så söööt o får mig på bra humör typ.. + Val-kun heart + Hanna, min storasyster.. + Egon's super fina teckning på mig och Chibi_Strawberry
- Min förkylning vill inte bort. - Jag är trött. - Mitt huvud.. - Imorgon ska jag till pappa.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|