|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 9:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 9:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 9:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 10:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 10:06 am
leuke vakantie gehad?? of ben je niet op vakantie geweest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 10:09 am
Ymie leuke vakantie gehad?? of ben je niet op vakantie geweest? ik? neej, zou niet weten waarheen of met mijn ouders op het tuinhuisje xp xd Ik heb in iedergeval en iterresantere vakantie dan vorig jaar op de camping biggrin ben jij heen geweest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 10:14 am
Darlaa Ymie leuke vakantie gehad?? of ben je niet op vakantie geweest? ik? neej, zou niet weten waarheen of met mijn ouders op het tuinhuisje xp xd Ik heb in iedergeval en iterresantere vakantie dan vorig jaar op de camping biggrin ben jij heen geweest? in het kort => frankrijk (1 week wandelen elke dag 7 uur), italie (Venetie, 2 dagen), slovenie 9 dagen luieren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 10:16 am
Ymie Darlaa Ymie leuke vakantie gehad?? of ben je niet op vakantie geweest? ik? neej, zou niet weten waarheen of met mijn ouders op het tuinhuisje xp xd Ik heb in iedergeval en iterresantere vakantie dan vorig jaar op de camping biggrin ben jij heen geweest? in het kort => frankrijk (1 week wandelen elke dag 7 uur), italie (Venetie, 2 dagen), slovenie 9 dagen luieren surprised zo zie je nog is wat 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 11:21 am
Ymie leuke vakantie gehad?? of ben je niet op vakantie geweest? ben nog op vakantie ><' maar het telt eigenlijk niet. okeej, ik ben alleen een week op kamp geweest
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 2:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 2:26 am
erm, ok... advertentie! yayness
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 8:27 am
* loopt binnen en kijkt om zich heen * "WTF waarom is hier niemand "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 8:33 am
Great, ik ben niemand stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 9:17 am
Dragonfly2900 Zakou Nenharma Dragonfly2900 Zakou Nenharma Dragonfly2900 Zakou Nenharma is totaal terug van vakantie!!!ik heb gaia echt gemist heart HEy hey Hello en hoe was het? super, ben nu een flink stuk bruiner dan voorheen blaugh YAY yippiekayay blaugh Hoe bruin? nou niet echt super bruin, maar wel flink gekleurd *is helemaal trots op haar huidskleur* ^.^ HEEY CHOCO meer duo-penotti blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|