|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:26 am
Gandiloulou TessiTuss jo och inte lite. Han sparkade mig i knävecket när han kom förbi cyklande. Men du ska inte bry deii hur mycket han än håller på.... men det går ju inte. När jag kom tillbaka från sommarlovet sa han inte någonting,men nu efter några veckor då börjar han igen. Säger han någe mer så tänker jag gå till Erika och säga det. För jag mår absolut inte alls bra av detta. Han pratade skit bakom min rygg också med amanda i 7:an och dem där. Kanske inte ska säga hata då eftersom att det är ett så starkt ord. Jag säger tycker jävligt illa om honom i stället. Tycker du jag ska säga till Erika?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:27 am
TessiTuss men det går ju inte. När jag kom tillbaka från sommarlovet sa han inte någonting,men nu efter några veckor då börjar han igen. Säger han någe mer så tänker jag gå till Erika och säga det. För jag mår absolut inte alls bra av detta. Han pratade skit bakom min rygg också med amanda i 7:an och dem där. Kanske inte ska säga hata då eftersom att det är ett så starkt ord. Jag säger tycker jävligt illa om honom i stället. Tycker du jag ska säga till Erika? Ja...mår du dåligt så ska du självklart säga till...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:29 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill Jaha. har ni en galen dammsugare också? Det är mitt hus vi snackar om här. razz Och den hoppade på mig bakifrån! gonk Mwää.. jag tänker passa mig för den nästa gång jag är hemma hos dig. Bäst det. Vet aldrig när den får för sig något. <.<=>.> Läskigt.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:29 am
Jag är på jättebra humör just nu. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:30 am
Oh yes. *börjar sjunga* Även döden kan dö, det är dags för mig att vila. Slagen som jag delar ut är väldigt instabila.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:30 am
D0ppelganger Oh yes. *börjar sjunga* Även döden kan dö, det är dags för mig att vila. Slagen som jag delar ut är väldigt instabila. Mjiiip! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:31 am
Gandiloulou TessiTuss men det går ju inte. När jag kom tillbaka från sommarlovet sa han inte någonting,men nu efter några veckor då börjar han igen. Säger han någe mer så tänker jag gå till Erika och säga det. För jag mår absolut inte alls bra av detta. Han pratade skit bakom min rygg också med amanda i 7:an och dem där. Kanske inte ska säga hata då eftersom att det är ett så starkt ord. Jag säger tycker jävligt illa om honom i stället. Tycker du jag ska säga till Erika? Ja...mår du dåligt så ska du självklart säga till... Du säger jag till henne på måndag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*kastar ett pappersflygplan på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:32 am
*peta med pinne i örat på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill D0ppelganger Oh yes. *börjar sjunga* Även döden kan dö, det är dags för mig att vila. Slagen som jag delar ut är väldigt instabila. Mjiiip! whee whee En stadig hand på lien är mitt enda levebröd. Och om jag darrar på min hand så kan jag lika-bra va' död.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|