|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:14 am
prrnill Det är extra långt idag, så det får bli efter maten då. Ok. *blir halvt uppäten av Snabeldraken* eek Ehm...right. Sticker vi runt halv 6? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:15 am
D0ppelganger prrnill Det är extra långt idag, så det får bli efter maten då. Ok. *blir halvt uppäten av Snabeldraken* eek Ehm...right. Sticker vi runt halv 6? sweatdrop Snabeldrake? eek Blir bra det, halv 6, das zoon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:16 am
Den här frisyren passar deii bättre SnarkBjörn.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:17 am
Gandiloulou Den här frisyren passar deii bättre SnarkBjörn.. XD okej. crying cry hata nh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:18 am
prrnill D0ppelganger prrnill Det är extra långt idag, så det får bli efter maten då. Ok. *blir halvt uppäten av Snabeldraken* eek Ehm...right. Sticker vi runt halv 6? sweatdrop Snabeldrake? eek Blir bra det, halv 6, das zoon? Moders namn på dammsugaren. >_>;; Blir bra det, Ookie. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:18 am
TessiTuss okej. crying cry hata nh. du ska inte bry deii om honom...han är dum i huvet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:19 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill Det är extra långt idag, så det får bli efter maten då. Ok. *blir halvt uppäten av Snabeldraken* eek Ehm...right. Sticker vi runt halv 6? sweatdrop Snabeldrake? eek Blir bra det, halv 6, das zoon? Moders namn på dammsugaren. >_>;; Blir bra det, Ookie. 3nodding Jaha. har ni en galen dammsugare också?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:20 am
prrnill Jaha. har ni en galen dammsugare också? Det är mitt hus vi snackar om här. razz Och den hoppade på mig bakifrån! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:21 am
Gandiloulou TessiTuss okej. crying cry hata nh. du ska inte bry deii om honom...han är dum i huvet... jo och inte lite. Han sparkade mig i knävecket när han kom förbi cyklande.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:22 am
TessiTuss jo och inte lite. Han sparkade mig i knävecket när han kom förbi cyklande. Men du ska inte bry deii hur mycket han än håller på....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:23 am
...Jag minns inte vad jag gjorde igår. eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:24 am
D0ppelganger prrnill Jaha. har ni en galen dammsugare också? Det är mitt hus vi snackar om här. razz Och den hoppade på mig bakifrån! gonk Mwää.. jag tänker passa mig för den nästa gång jag är hemma hos dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:25 am
prrnill D0ppelganger prrnill Jaha. har ni en galen dammsugare också? Det är mitt hus vi snackar om här. razz Och den hoppade på mig bakifrån! gonk Mwää.. jag tänker passa mig för den nästa gång jag är hemma hos dig. Bäst det. Vet aldrig när den får för sig något. <.<=>.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|