|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 5:50 am
Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge *Faller genom taket likt en fet ekorre* Aj som fan... sweatdrop garvar i jäl sig hahahaha så tårarna sprutar crying Fan ta're Dennis! scream Vänta du bara tills jag kommer till Bergsjö! stare *Poke:ar Dennis* *bilr lessen* crying *Skrattar djävuskt elakt* Bara skämta... xd *Ger honom en muffin* blir gald igen och tar fram ett hagel gevär blaugh JA, jävlar, vill du fightas!!!! scream *Petar sig I näsan och skjuter snor* *tar upp lera och börjar kasta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 5:51 am
Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge *Faller genom taket likt en fet ekorre* Aj som fan... sweatdrop garvar i jäl sig hahahaha så tårarna sprutar crying Fan ta're Dennis! scream Vänta du bara tills jag kommer till Bergsjö! stare *Poke:ar Dennis* *bilr lessen* crying *Skrattar djävuskt elakt* Bara skämta... xd *Ger honom en muffin* blir gald igen och tar fram ett hagel gevär blaugh JA, jävlar, vill du fightas!!!! scream *Petar sig I näsan och skjuter snor* *tar upp lera och börjar kasta* *Snoret träffar leran och exploderar* ... eek Vafan... sweatdrop *Sneglar försiktigt på snoret i handen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 5:53 am
Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge *Faller genom taket likt en fet ekorre* Aj som fan... sweatdrop garvar i jäl sig hahahaha så tårarna sprutar crying Fan ta're Dennis! scream Vänta du bara tills jag kommer till Bergsjö! stare *Poke:ar Dennis* *bilr lessen* crying *Skrattar djävuskt elakt* Bara skämta... xd *Ger honom en muffin* blir gald igen och tar fram ett hagel gevär blaugh JA, jävlar, vill du fightas!!!! scream *Petar sig I näsan och skjuter snor* *tar upp lera och börjar kasta* *Snoret träffar leran och exploderar* ... eek Vafan... sweatdrop *Sneglar försiktigt på snoret i handen* *tar skydd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 5:56 am
Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge *Faller genom taket likt en fet ekorre* Aj som fan... sweatdrop garvar i jäl sig hahahaha så tårarna sprutar crying Fan ta're Dennis! scream Vänta du bara tills jag kommer till Bergsjö! stare *Poke:ar Dennis* *bilr lessen* crying *Skrattar djävuskt elakt* Bara skämta... xd *Ger honom en muffin* blir gald igen och tar fram ett hagel gevär blaugh JA, jävlar, vill du fightas!!!! scream *Petar sig I näsan och skjuter snor* *tar upp lera och börjar kasta* *Snoret träffar leran och exploderar* ... eek Vafan... sweatdrop *Sneglar försiktigt på snoret i handen* *tar skydd* *Slänger en massa snor på Dennis* MUWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 5:57 am
Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge *Faller genom taket likt en fet ekorre* Aj som fan... sweatdrop garvar i jäl sig hahahaha så tårarna sprutar crying Fan ta're Dennis! scream Vänta du bara tills jag kommer till Bergsjö! stare *Poke:ar Dennis* *bilr lessen* crying *Skrattar djävuskt elakt* Bara skämta... xd *Ger honom en muffin* blir gald igen och tar fram ett hagel gevär blaugh JA, jävlar, vill du fightas!!!! scream *Petar sig I näsan och skjuter snor* *tar upp lera och börjar kasta* *Snoret träffar leran och exploderar* ... eek Vafan... sweatdrop *Sneglar försiktigt på snoret i handen* *tar skydd* *Slänger en massa snor på Dennis* MUWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! scream gör en Ka.. Me ha.. me.. haaaaaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 6:00 am
Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge *Faller genom taket likt en fet ekorre* Aj som fan... sweatdrop garvar i jäl sig hahahaha så tårarna sprutar crying Fan ta're Dennis! scream Vänta du bara tills jag kommer till Bergsjö! stare *Poke:ar Dennis* *bilr lessen* crying *Skrattar djävuskt elakt* Bara skämta... xd *Ger honom en muffin* blir gald igen och tar fram ett hagel gevär blaugh JA, jävlar, vill du fightas!!!! scream *Petar sig I näsan och skjuter snor* *tar upp lera och börjar kasta* *Snoret träffar leran och exploderar* ... eek Vafan... sweatdrop *Sneglar försiktigt på snoret i handen* *tar skydd* *Slänger en massa snor på Dennis* MUWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! scream gör en Ka.. Me ha.. me.. haaaaaa *Blockerar den hårt med kraftigt graciösa röv-skägget* Hah, nu jävlar slipper jag raka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 6:02 am
Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge *Faller genom taket likt en fet ekorre* Aj som fan... sweatdrop garvar i jäl sig hahahaha så tårarna sprutar crying Fan ta're Dennis! scream Vänta du bara tills jag kommer till Bergsjö! stare *Poke:ar Dennis* *bilr lessen* crying *Skrattar djävuskt elakt* Bara skämta... xd *Ger honom en muffin* blir gald igen och tar fram ett hagel gevär blaugh JA, jävlar, vill du fightas!!!! scream *Petar sig I näsan och skjuter snor* *tar upp lera och börjar kasta* *Snoret träffar leran och exploderar* ... eek Vafan... sweatdrop *Sneglar försiktigt på snoret i handen* *tar skydd* *Slänger en massa snor på Dennis* MUWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! scream gör en Ka.. Me ha.. me.. haaaaaa *Blockerar den hårt med kraftigt graciösa röv-skägget* Hah, nu jävlar slipper jag raka! blir arg och gö en don don pa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 6:04 am
Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge Demon86 Cyan Crystaltounge *Faller genom taket likt en fet ekorre* Aj som fan... sweatdrop garvar i jäl sig hahahaha så tårarna sprutar crying Fan ta're Dennis! scream Vänta du bara tills jag kommer till Bergsjö! stare *Poke:ar Dennis* *bilr lessen* crying *Skrattar djävuskt elakt* Bara skämta... xd *Ger honom en muffin* blir gald igen och tar fram ett hagel gevär blaugh JA, jävlar, vill du fightas!!!! scream *Petar sig I näsan och skjuter snor* *tar upp lera och börjar kasta* *Snoret träffar leran och exploderar* ... eek Vafan... sweatdrop *Sneglar försiktigt på snoret i handen* *tar skydd* *Slänger en massa snor på Dennis* MUWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! scream gör en Ka.. Me ha.. me.. haaaaaa *Blockerar den hårt med kraftigt graciösa röv-skägget* Hah, nu jävlar slipper jag raka! blir arg och gö en don don pa *Kastar en öl-burk i pannan innan du gör den* Majskolv!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 6:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 6:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 6:06 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 6:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 6:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 6:08 am
Du, jag måste till bussen så vi hinner inte snacka! crying Hej då! biggrin Dennis! stare Vi gör upp i bergsjö! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|