|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:05 pm
jiminijon D0ppelganger jiminijon uh..uv kulor tål du inte O_o eller? eek Zombies är ganska så resistanta mot solljus. :S *börjar lysa ur ögonen* Waow, läckert! eek eek *attakera med alla vapen*(pistol,colt,minigun,svärd,kniv,pilbåge,yxa m.m) *biter i huvvet* domokun Mwäeh, måste sova lite. Fortsätta med ekvationer imorrn. gonk Tataah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:05 pm
Linka Spirit Anniehh Linka Spirit Anniehh Haha! yes! Jag är klar med mitt mästerverk twisted sweatdrop ...Kanske inte mästerverk.. xd xp EVREKA! Muhahaha.. domokun xp xd Jag blev iofs bara klar med min sista kund xp *peka på art shop*
 Det är ju bra. 3nodding Själv har jag inte haft en enda kund i min egen "art" shop.. Ingen gillar nog dom.. Eller.. Nån har sagt att hon tycker dom är söta.. Men ändå.. o.< xp whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:28 pm
*Tar fram en låda och lägger den upp och ner på golvet, håller upp den med hjälp av en pinne, knyter fast ett snöre i pinnen* ninja
*Lägger två March letters under lådan, gömmer sig nånstans och väntar på att nån ska gå i fällan* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:36 pm
va tomt det blev.. sad *sätter sig och väntar på att någon ska komma*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:36 pm
*springa in och krama Petsy* Tack för presenterna. 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:37 pm
Linka Spirit *springa in och krama Petsy* Tack för presenterna. 4laugh heart Varsågod whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:41 pm
Petsy Linka Spirit *springa in och krama Petsy* Tack för presenterna. 4laugh heart Varsågod whee 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:45 pm
Linka Spirit Petsy Linka Spirit *springa in och krama Petsy* Tack för presenterna. 4laugh heart Varsågod whee 3nodding heart 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:47 pm
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit *springa in och krama Petsy* Tack för presenterna. 4laugh heart Varsågod whee 3nodding heart 3nodding Hur går det med fångandet? ninja *pekar på lådan och breven*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|