|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:49 pm
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon tack då..*ta skydd av* domokun It's you and me, baby. I like the sound of that. twisted gonk *bita sig sj för blod gott* heart whee ska du ha? Ò__ó Mänsklig vävnad håller mig vid liv... Måste (tyvärr) säga att blod inte är tillräckligt. *gå närmare* ok...*tar fram sin pistol med UV-kulor**gå när och peta med pistolen mot huvet*duck this*skuta* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:49 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Chibi Strawberry Linka Spirit *förvandla sig till en rund liten hamster och springa till ett spring hjul* xp domokun Grarr... That's so cute. 4laugh 3nodding heart *springa i det* xd xd Naww... heart 3nodding *springa fram till din sko och naffsa lite på den* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:50 pm
Anniehh Haha! yes! Jag är klar med mitt mästerverk twisted sweatdrop ...Kanske inte mästerverk.. xd xp EVREKA! Muhahaha.. domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:51 pm
Linka Spirit 3nodding *springa fram till din sko och naffsa lite på den* ninja *Peta på* o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:51 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit 3nodding *springa fram till din sko och naffsa lite på den* ninja *Peta på* o.o *rulla runt på rygg* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:54 pm
3nodding *bita tag i en vinge och drar i den* Gnnhhg.. x.x *råkar släppa och flyger iväg* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:56 pm
Linka Spirit Anniehh Haha! yes! Jag är klar med mitt mästerverk twisted sweatdrop ...Kanske inte mästerverk.. xd xp EVREKA! Muhahaha.. domokun xp xd Jag blev iofs bara klar med min sista kund xp *peka på art shop*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:56 pm
Linka Spirit 3nodding *bita tag i en vinge och drar i den* Gnnhhg.. x.x *råkar släppa och flyger iväg* gonk eek Woah!! En flygande hamster! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:57 pm
jiminijon ok...*tar fram sin pistol med UV-kulor**gå när och peta med pistolen mot huvet*duck this*skuta* whee *stannar upp och pillar i ena skotthålet* Ou, två nya hål att leka med. rolleyes xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:58 pm
D0ppelganger jiminijon ok...*tar fram sin pistol med UV-kulor**gå när och peta med pistolen mot huvet*duck this*skuta* whee *stannar upp och pillar i ena skotthålet* Ou, två nya hål att leka med. rolleyes xp uh..uv kulor tål du inte O_o eller? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:58 pm
Anniehh Linka Spirit Anniehh Haha! yes! Jag är klar med mitt mästerverk twisted sweatdrop ...Kanske inte mästerverk.. xd xp EVREKA! Muhahaha.. domokun xp xd Jag blev iofs bara klar med min sista kund xp *peka på art shop*
 Det är ju bra. 3nodding Själv har jag inte haft en enda kund i min egen "art" shop.. Ingen gillar nog dom.. Eller.. Nån har sagt att hon tycker dom är söta.. Men ändå.. o.< xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:02 pm
jiminijon uh..uv kulor tål du inte O_o eller? eek Zombies är ganska så resistanta mot solljus. :S *börjar lysa ur ögonen* Waow, läckert! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:03 pm
D0ppelganger jiminijon uh..uv kulor tål du inte O_o eller? eek Zombies är ganska så resistanta mot solljus. :S *börjar lysa ur ögonen* Waow, läckert! eek eek *attakera med alla vapen*(pistol,colt,minigun,svärd,kniv,pilbåge,yxa m.m)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|