|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:18 pm
prrnill D0ppelganger prrnill *springer fram och petar på* whee *luta sig mot* 3nodding Hum... Om vi skulle på dansen så måste vi ju fixa biljetter. :S Uh.. just det.. Vart fixar man dom? Inte en susning. Kanske i expeditionen hos oss. >_>; Hörde någon säga 'uppåt korridoren'.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:19 pm
Anniehh Filthy prrnill Filthy Mina jacked-up pants. crying Vad är det med dom? sad Goooneee! gonk Du har dom på dig o_OJag vet. Men inte i inventoryt. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy prrnill Filthy Mina jacked-up pants. crying Vad är det med dom? sad Goooneee! gonk eek Stackare gonk *krama försiktigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon xp *plåga med att ställa cola fram för så du inte når dom* wink Bu-... But Master! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:20 pm
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *springer fram och petar på* whee *luta sig mot* 3nodding Hum... Om vi skulle på dansen så måste vi ju fixa biljetter. :S Uh.. just det.. Vart fixar man dom? Inte en susning. Kanske i expeditionen hos oss. >_>; Hörde någon säga 'uppåt korridoren'. Ok, kollar du det imorgon? Jag kan fråga micke om han vet imorgon också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon xp *plåga med att ställa cola fram för så du inte når dom* wink Bu-... But Master! sad whee xp då får inga. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Anniehh Filthy prrnill Filthy Mina jacked-up pants. crying Vad är det med dom? sad Goooneee! gonk Du har dom på dig o_OJag vet. Men inte i inventoryt. gonk eek gonk Har du kollat på "All" knappen, för att kanske har du den på "new"? sweatdrop *Inte något vidare på att förklara*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:22 pm
prrnill Ok, kollar du det imorgon? Jag kan fråga micke om han vet imorgon också. Vet inte om man orkar gå, dock. 70/90:- för att se på när folk hoppar omkring och dansar till mainstream. :S Kan ju alltid springa runt på stan och se ut som om hela världen rasat samman... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:23 pm
D0ppelganger prrnill Ok, kollar du det imorgon? Jag kan fråga micke om han vet imorgon också. Vet inte om man orkar gå, dock. 70/90:- för att se på när folk hoppar omkring och dansar till mainstream. :S Kan ju alltid springa runt på stan och se ut som om hela världen rasat samman... rolleyes Ja, det har du rätt i. Roligare folk utanför faktiskt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:25 pm
jiminijon D0ppelganger jiminijon xp *plåga med att ställa cola fram för så du inte når dom* wink Bu-... But Master! sad whee xp då får inga. razz Har en i skåpet imorrn i skolan, men ändå... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:25 pm
*hoppar till en hylla och lutar sig mot den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:26 pm
prrnill D0ppelganger prrnill Ok, kollar du det imorgon? Jag kan fråga micke om han vet imorgon också. Vet inte om man orkar gå, dock. 70/90:- för att se på när folk hoppar omkring och dansar till mainstream. :S Kan ju alltid springa runt på stan och se ut som om hela världen rasat samman... rolleyes Ja, det har du rätt i. Roligare folk utanför faktiskt. Mjo, alla över 70 är ju underbara. xp Kör på pizza också? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:26 pm
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon xp *plåga med att ställa cola fram för så du inte når dom* wink Bu-... But Master! sad whee xp då får inga. razz Har en i skåpet imorrn i skolan, men ändå... razz jag har BARA en plata i skåpet rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|