|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 11:14 am
Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre *tittar på Linkas signatur* Åh, fyller du år imorgon? o.o Jaa... gonk Grattis i förskott whee Tack.. gonk Är du inte glad över att fylla år imorgon? o.O Nej.. v.vWhy? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 11:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 11:16 am
Sephyre Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre *tittar på Linkas signatur* Åh, fyller du år imorgon? o.o Jaa... gonk Grattis i förskott whee Tack.. gonk Är du inte glad över att fylla år imorgon? o.O Nej.. v.vWhy? o.o Jag är förskyld.. Så ingen kan komma.. Min mamma och storebror är ochså förkylda. Så jag kommer att få fira min födelsedag en vecka efter eller nåt.. ._. .. Inte så kul.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 11:17 am
Linka Spirit prrnill *springer ett varv runt och petar på alla* whee Jag kan smitta dig ju.. xp gonk Jag är också sjuk, så.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 11:18 am
prrnill Linka Spirit prrnill *springer ett varv runt och petar på alla* whee Jag kan smitta dig ju.. xp gonk Jag är också sjuk, så.. sweatdrop Aha.. Okej. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 11:21 am
Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre *tittar på Linkas signatur* Åh, fyller du år imorgon? o.o Jaa... gonk Grattis i förskott whee Tack.. gonk Är du inte glad över att fylla år imorgon? o.O Nej.. v.vWhy? o.o Jag är förskyld.. Så ingen kan komma.. Min mamma och storebror är ochså förkylda. Så jag kommer att få fira min födelsedag en vecka efter eller nåt.. ._. .. Inte så kul.. sweatdrop Oh.. gonk Hoppas det blir bra iaf...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit prrnill Linka Spirit prrnill *springer ett varv runt och petar på alla* whee Jag kan smitta dig ju.. xp gonk Jag är också sjuk, så.. sweatdrop Aha.. Okej. gonk mm gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|