|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 12:20 pm
Nu je er over begint, nee, lijkt me geen toeval, De aarde is ook niet al te sterk meer, er moeten nog maar iets van 8, 7 of 6 nuke's afgevuurd te worden, en de wereld explodeerd (volgens wetenschappers..) maar daar geloof ik opzich niet zoveel van, en als dat wel zo is, wil ik allang dood zijn. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 12:42 pm
Men zou wel wat meer respect voor de natuur mogen hebben XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 12:44 pm
Zeker, daar geef ik je 101% gelijk in
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 12:29 am
On my mind.... ik wil in bed blijven maar daar is de dag te kort voor crying Also, waarom werkt DA niet O.o?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 3:06 am
Waarom tref ik nu al weer een kleuter die denkt dat ze geweldig is en dat ik een gigantische n00b ben??? Kom op mensen, als ik mijn zin wil krijgen weet ik wel betere truukjes dan 'OMG ALS JULLIE HET NIET DOEN GA IK WEG HOOR!'. Wat denkt dat kreng wel niet van me?!
Eerst vernaggeld ze de RPG voor een vriend en mijzelf, en dan geeft ze mij ook nog de schuld van alles!!
Maar ik heb een truukje die wel vaak werkt. Heel simpel: ik heb haar een e-mail geschreven waar ik mijzelf heel open in laat. In principe staat er in dat ik alle schuld op me neem. Kortom, ik stel mezelf verdraaid kwetsbaar op.
Dit is meestal al genoeg om iemand te kalmeren. Werkt het niet, dan heb ik verdraaid sterks tegen ze! Want je gaat toch niet iemand trappen die al op de grond ligt???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 5:03 am
wat dr nu on my mind is, dat ik dus niemand kan vertrouwen.. Das dr net weer even goed bij me ingevreven.. Vooral doordat t door iemand gedaan werdt waar ik over het algemeen vet goed kan opschieten.. Life sucks stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 5:12 am
Koe.ii wat dr nu on my mind is, dat ik dus niemand kan vertrouwen.. Das dr net weer even goed bij me ingevreven.. Vooral doordat t door iemand gedaan werdt waar ik over het algemeen vet goed kan opschieten.. Life sucks stare ja die dingen zijn altijd rot -_- weet je gelijk niet meer wat je moet doen confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 5:13 am
on my mind:
- zondag waarschijnlijk met een groep naar bobbejaanland 4laugh - huiswerk - vriendin - nieuwe pc
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 6:38 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 6:44 am
ohn my mind dat ik gehackt ben op een hele stommem manier en dat het nuiet mijn schuld is ik ben gelukkig maar een paar spullen kwijt maar toch is het kut als je wilt weten hoe pm me maar maar het is een lang verhaal hoor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 6:47 am
XDmaster2 ohn my mind dat ik gehackt ben op een hele stommem manier en dat het nuiet mijn schuld is ik ben gelukkig maar een paar spullen kwijt maar toch is het kut als je wilt weten hoe pm me maar maar het is een lang verhaal hoor et ligt toch echt bij jezelf, no matter what sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 7:29 am
Oranjekorfbalpizza! XDmaster2 ohn my mind dat ik gehackt ben op een hele stommem manier en dat het nuiet mijn schuld is ik ben gelukkig maar een paar spullen kwijt maar toch is het kut als je wilt weten hoe pm me maar maar het is een lang verhaal hoor et ligt toch echt bij jezelf, no matter what sweatdrop dacht het ook whee maar het blijft lullig sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 4:53 am
Over een maand wordt ik alweer 22 gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 5:10 am
XD Master; alweer O.o?! Kyaah, misschien moet je er nu echt iets aan gaan doen......
Darlaa, al weer 22? Jeetje wat oud!!!!! Welkom bij de Bejaardenclub dan!!!! (is al een half jaar 22 XD)
On my mind: IK HOOR DAT ER NIEUWE MANGA TEKEN BOEKEN KOMEN MAAR WAAROM WEET IK VAN NIETS KYAAH HOE WEET IEDEREEN DAT HEBBEN HEBBEN HEBBEN!!!!!!!! *drool*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 8:36 am
zondag naar bobbejaan met Noa, Kumadude en Gw3nn0wgirl whee *danst* dit word zo cool cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|