|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 2:03 pm
Dragonfly2900 En? Wat s de bedoeling, Moet ik op die daar op voorhand vastgelegde link klikken om dan het doel te vervolledigen dat duidelijk als de titel van de link word gezet ofwat? Ja? Cool ... W00t euhm..ja..als je wild sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 2:07 pm
Om eerlijk te zijn
ik deed hjet niet zo goed .... neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 2:13 pm
Dragonfly2900 Om eerlijk te zijn ik deed hjet niet zo goed .... neutral nou die vraag die je goed had was wel de moeilijkste razz er zijn er maar 2 die hem goed hadden blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 2:21 pm
number_17 Dragonfly2900 Om eerlijk te zijn ik deed hjet niet zo goed .... neutral nou die vraag die je goed had was wel de moeilijkste razz er zijn er maar 2 die hem goed hadden blaugh HAHA lol en toch voel ik me nog slecht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 2:31 pm
Dragonfly2900 number_17 Dragonfly2900 Om eerlijk te zijn ik deed hjet niet zo goed .... neutral nou die vraag die je goed had was wel de moeilijkste razz er zijn er maar 2 die hem goed hadden blaugh HAHA lol en toch voel ik me nog slecht je kent me ook niet echt goed he.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 10:53 pm
w00t! ik ben laatste! domokun
tot over 2 dagen allen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 11:05 pm
Oranjekorfbalpizza! w00t! ik ben laatste! domokun tot over 2 dagen allen! okilly dokilly tot binnen 2 dagen wink .... ey! iedereen. Hoestie??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 2:06 am
joske_vermeulen Oranjekorfbalpizza! w00t! ik ben laatste! domokun tot over 2 dagen allen! okilly dokilly tot binnen 2 dagen wink .... ey! iedereen. Hoestie?? goed hoor met jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 5:10 am
weet iemand iets over een MSN virus?
Ik kreeg een gewoon berichtje in mijn messenger ( dus geen mailtje ) van iemand die ik ken van uit mijn lijst ( opmaak van het berichtje "hey is this you" met een link naar een website waar ik de naam even zo snel niet meer kan achterhalen, maar goed als je dat dus aanklikt download je een programmatje naar je schijf. Ik weet niet wat dit precies doet. mijn viruscanner kan niks vinden ( is ook al weer oud )en verder kon ik ook geen spyware of add ware vinden op mijn com.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 7:16 am
number_17 Dragonfly2900 number_17 Dragonfly2900 Om eerlijk te zijn ik deed hjet niet zo goed .... neutral nou die vraag die je goed had was wel de moeilijkste razz er zijn er maar 2 die hem goed hadden blaugh HAHA lol en toch voel ik me nog slecht je kent me ook niet echt goed he.. sweatdrop blaugh ik heb je test ook gedaan niet slecht xd ook al ken ik je niet echt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 9:14 am
number_17 Dragonfly2900 number_17 Dragonfly2900 Om eerlijk te zijn ik deed hjet niet zo goed .... neutral nou die vraag die je goed had was wel de moeilijkste razz er zijn er maar 2 die hem goed hadden blaugh HAHA lol en toch voel ik me nog slecht je kent me ook niet echt goed he.. sweatdrop JAAAAAAAAAAAAAAAAWEL ik weet dat je nederlands kan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 10:43 am
Norwood weet iemand iets over een MSN virus? Ik kreeg een gewoon berichtje in mijn messenger ( dus geen mailtje ) van iemand die ik ken van uit mijn lijst ( opmaak van het berichtje "hey is this you" met een link naar een website waar ik de naam even zo snel niet meer kan achterhalen, maar goed als je dat dus aanklikt download je een programmatje naar je schijf. Ik weet niet wat dit precies doet. mijn viruscanner kan niks vinden ( is ook al weer oud )en verder kon ik ook geen spyware of add ware vinden op mijn com. dat was een heel bekent virus 2 maanden geleden confused volgens mij kan het weinig kwaad het enige wat het doet is zichzelf doorsturen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|