|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:38 am
hejhej allihopa om de nu e non her 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:40 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger eek eek eek eek *überstirra på* xd *bita i lillfingret* Mwää, jag upptäckte just min oboy på stolen... sweatdrop Oboy!? Min mjölk tog precis slut. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:42 am
prrnill Oboy!? Min mjölk tog precis slut. sad Naaaw. sad Jag handlade in ett lager mjölk igår, så det är lugnt härborta. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:43 am
D0ppelganger prrnill Oboy!? Min mjölk tog precis slut. sad Naaaw. sad Jag handlade in ett lager mjölk igår, så det är lugnt härborta. razz *smyger sig in i det galna kylskåpet och snor lite* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:44 am
ingen som vill snacka med mej sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:47 am
prrnill *smyger sig in i det galna kylskåpet och snor lite* xd ...Hey! xp Akta dig för äggen bara...Dom är farliga. Waow, Till sa något. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:49 am
D0ppelganger prrnill *smyger sig in i det galna kylskåpet och snor lite* xd ...Hey! xp Akta dig för äggen bara...Dom är farliga. Waow, Till sa något. eek ********. Vad sa han?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:50 am
Tror att han rättade vad Flake sa. Han lät som en HD, så... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:53 am
D0ppelganger Tror att han rättade vad Flake sa. Han lät som en HD, så... xd Jag kunde satsat 5 spänn på att han skrattade sådär fult. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:55 am
prrnill Jag kunde satsat 5 spänn på att han skrattade sådär fult. blaugh Fjoll-skrattet? Nej nej, aldrig inför MTV. razz Men på DVD'n så... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 2:57 am
D0ppelganger prrnill Jag kunde satsat 5 spänn på att han skrattade sådär fult. blaugh Fjoll-skrattet? Nej nej, aldrig inför MTV. razz Men på DVD'n så... rolleyes Det är ju så oerhört fult! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 3:00 am
prrnill Det är ju så oerhört fult! xd Jag har nog spolat fram och tillbaka på den biten ett antal gånger. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|