|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 4:42 am
TfT_02 says:
In 2012 gaat iets heel belangrijks gebeuren. 3nodding Dan word ik 19 heart Edit: Haha vraag vergeten. Ga jij wat leuks doen in de kerst vakantie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 1:24 pm
Vast wel xD. Heb nu alleen nog niet zo'n vaste planning. Ik blijf wel in Nederland, omdat m'n broer de hele vakantie voor z'n SE's moet blokken; dus geen kerst in Finland dit jaar. Ik heb wel al met mensen afgesproken om zulke kaartjes te kopen dat je vrij met iedere trein door het land kan (..moet het alleen niet sneeuwen).
Wat heb jij als bureaublad achtergrond?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 1:26 pm
Vakantie? Wat is dat?
Hoe pak jij het kerst event aan?
Oei, was Lorraaa daar al XD?
Ik heb als desktop background een tekening van Kimu en Mateo; 2 characters van me smile
Same question counts!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 2:23 pm
[ Uhm... wat is de vraag nou ? sweatdrop ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 3:37 am
Het kerstevent.. hm. Tja ik heb eigenlijk nog helemaal geen idee wat het inhoudt. Ben de hele tijd aan het ''multi-tasken'' dus heb er geen tijd voor gehad. Ik kijk zo wel eventjes :]
Wat vind je van The Muppets?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 5:53 am
hmmm,Geweldig : D
Wat zou je echt niet willen laten gebeuren op kerstmis?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 6:25 am
Ruzie XD Al heb ik daar alle dagen geen zin in
Hoeveel sneeuw ligt er bij jou nog?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 6:49 am
net zo veel als er is gevallen een aantal dagen geleden... wel ge telt ... 2 centimeter
ben ik de enige die met dit weer nog in een t-shirt loopt ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 19, 2009 7:06 am
Waarschijnlijk niet, maar ik kan dat niet bewijzen. Ikzelf draag een trui, al heb ik daaronder wel een t-shirt aan (maar dat is vast niet wat je bedoeld)
Wat is je favourite kerstdiner?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 3:18 am
Hm er is wel iets wat ik erg lekker vind, maar het hoofdgerecht komt uit een of andere frans kookboek dus weet ik de naam niet xD. Iets van een ovenschaaltje met bladerdeeg en dan zit er iets in wat lekker is maar geen idee wat precies, en dan kaas erbovenop.
- iedereen weet waar ik het over heb! 8D-
In de ruimte waar je nu zit, hangen er schilderijen en posters aan de muren? Zoja beschrijf eens (net zoals ik net zo geweldig iets heb beschreven) wat voor soort schilderijen of foto's dat zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 11:01 am
Ik zit nu op mijn kamer; de zolder en... ik heb geen muren. Ja, ik heb ze wel, maar 2 kanten is glas (dakkapel) en 1 muur is enorme boekenkast en de ander is boekenkast, trapgat XD Alleen daar zou wat kunnen, maar dat is zo'n gedoe om daar wat te kunnen hangen.... Dus er hangt niets bij mij!!
Zal je last hebben van de sneeuw, als je morgen weg moet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 22, 2009 4:00 am
Mwah. Ik ploeter desnoods wel gewoon met m'n fiets door de sneeuw.
Hoe vier jij oud en nieuw?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 22, 2009 2:41 pm
Bij mijn vriend thuis. Die houdt van vuurwerk, dus we gaan om 12u naar buiten en dan gaat hij samen met zijn broer siervuurwerk afsteken. Ik ga lekker kijken smile Rond een uurtje of 3 meestal richting bed.
Waar aan ben jij verslaafd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 22, 2009 3:08 pm
Gaia ! blaugh
Ga je wat speciaals doen met Nieuwjaar ? Dus niet wat iedereen doet; vuurwerk afsteken, oliebollen eten enz. Ik bedoel naar concerten ofzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 23, 2009 2:23 am
Geen concerten. Niks speciaals. Dus dan maar het algemeen verhaaltje
:Geen vuurwerk want ik weet leukere dingen om te doen met m'n geld. Maar natuurlijk wel veel oliebollen en appelflappen! Meestal doen we op z'n ouds een bordspel, dan zetten we de tv aan en luisteren we de top 2000 en gaan we naar Finland bellen om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen (tijdsverschil). Uurtje later proosten en dan kijken naar het vuurwerk in de wijk.
Wat vind je een lelijke naam?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|