|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:37 am
Valkyria86 Chibi Strawberry KEN!!! heart Vart är Ken?! gonk Vem är ken? eek Ken är Ken! gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:38 am
Filthy Valkyria86 Filthy Valkyria86 Filthy Valkyria86 Filthy And we got to be good to each other! *sjunga* *tar det lite bokstaviligt anfaller halsen på* *leka raggamuffin*Argh! *springa och gömma mig* You make the filth scared. gonk *Valkyria goes domokun *Spawn of Filthy command you to spill the blood of a dozen men. *står uppe på en klippa i en storm* evil *lägger en söt liten stor sprägnladning under klippan* cool Argh! *flyger iväg av smällen* gonk *plockar upp Filthys Devil Tail och springer ivg med den fort som hujj* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:39 am
Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry KEN!!! heart Vart är Ken?! gonk Vem är ken? eek Ken är Ken! gonk heart *ger henne barbidocka Ken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:39 am
Valkyria86 *plockar upp Filthys Devil Tail och springer ivg med den fort som hujj* heart hey! *kastar pennor efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:41 am
Valkyria86 *ger henne barbidocka Ken* Det där är inte min Ken. *Petar på den* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:41 am
Filthy Valkyria86 *plockar upp Filthys Devil Tail och springer ivg med den fort som hujj* heart hey! *kastar pennor efter* *ekka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:43 am
Ekka?! gonk *Får gonk problem och springer runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valkyria86 *ger henne barbidocka Ken* Det där är inte min Ken. *Petar på den* surprised NAje.. Elle.. Hehe.. JAg vet inte razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oj vad jag är mätt nu domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:44 am
Valkyria86 NAje.. Elle.. Hehe.. JAg vet inte razz Najj.. Du vet inte.. Men jag vet.. *Bryter av Ken dockans huvud* Hohoh. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:47 am
Chibi Strawberry Valkyria86 NAje.. Elle.. Hehe.. JAg vet inte razz Najj.. Du vet inte.. Men jag vet.. *Bryter av Ken dockans huvud* Hohoh. domokun _vem e ha`? *nosa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:50 am
aahh ken e så sexi så ja dööör
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:52 am
Sephyre aahh ken e så sexi så ja dööör Hey! Fjortisar tittar inte på anime.. *Hotar med motorsågen* När de börjar titta på anime så ska jag personligen utrota dem alla.
3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 10:03 am
Chibi Strawberry Sephyre aahh ken e så sexi så ja dööör Hey! Fjortisar tittar inte på anime.. *Hotar med motorsågen* När de börjar titta på anime så ska jag personligen utrota dem alla.
3nodding aZzå ja e versta mangafrekeatet moba mejj itne scream scream crying ... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|