|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:45 pm
D0ppelganger prrnill eek Du är..*håller för ögonen* VIT! Praise the lord! gonk Usch, fått den frasen i huvvet...>_> eek *petar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:46 pm
jiminijon D0ppelganger Nyarr, borde inte... *fingra på* xp Merrrf. gonk *sätter sig på golvet och kramar sina knän* It does not control me, it does not control me... *gunga fram och tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:47 pm
prrnill D0ppelganger prrnill eek Du är..*håller för ögonen* VIT! Praise the lord! gonk Usch, fått den frasen i huvvet...>_> eek *petar på* Hey, hornen och svansen är iaf kvar. wink Isch, skulle aldrig klä mig så ljust IRL...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:48 pm
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Nyarr, borde inte... *fingra på* xp Merrrf. gonk *sätter sig på golvet och kramar sina knän* It does not control me, it does not control me... *gunga fram och tillbaka* *ta fram en back*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:48 pm
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill eek Du är..*håller för ögonen* VIT! Praise the lord! gonk Usch, fått den frasen i huvvet...>_> eek *petar på* Hey, hornen och svansen är iaf kvar. wink Isch, skulle aldrig klä mig så ljust IRL... DÅ skulle jag skrika. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:50 pm
prrnill DÅ skulle jag skrika. blaugh Då skulle JAG skrika. :S Riktigt ljust, inte som i karusellerna. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:51 pm
*häla upp i ett glas*mm..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:52 pm
jiminijon *häla upp i ett glas*mm.. ... Du vet att om jag får abstinens så tuggar jag på saker, right?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:53 pm
D0ppelganger jiminijon *häla upp i ett glas*mm.. ... Du vet att om jag får abstinens så tuggar jag på saker, right? right,men då får du inte nått på j.. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:55 pm
jiminijon D0ppelganger jiminijon *häla upp i ett glas*mm.. ... Du vet att om jag får abstinens så tuggar jag på saker, right? right,men då får du inte nått på j.. wink ninja ... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:56 pm
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon *häla upp i ett glas*mm.. ... Du vet att om jag får abstinens så tuggar jag på saker, right? right,men då får du inte nått på j.. wink ninja ... twisted *låsa fast nere i källaren* wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:57 pm
jiminijon *låsa fast nere i källaren* wink Ou, sadist. rolleyes whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:58 pm
D0ppelganger jiminijon *låsa fast nere i källaren* wink Ou, sadist. rolleyes whee ja jag wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:59 pm
jiminijon D0ppelganger jiminijon *låsa fast nere i källaren* wink Ou, sadist. rolleyes whee ja jag wink *rasslar med sina kedjor* Ho hum... blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|